Lasse Berghagen Edition. KBKNä hörni, är det ingen av er som har en 14060 som inte får den handledstid den förtjänar? Dra ett PM i så fall
https://klocksnack.se/threads/rolex-14060-t-serie.104106/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lasse Berghagen Edition. KBKNä hörni, är det ingen av er som har en 14060 som inte får den handledstid den förtjänar? Dra ett PM i så fall
Det gör det!Det lackar mot jul!
Wow, riktigt fin!Det lackar mot jul!
Det förstår jag verkligenGillar den lika mycket nu som när jag köpte den 2010!
Så känner jag för min LB jag köpte den 2016 fortfarande tittar jag ganska ofta på den och bara älskar urtavlanGillar den lika mycket nu som när jag köpte den 2010!
Skönt att känna så! Fina klockor båda två!Så känner jag för min LB jag köpte den 2016 fortfarande tittar jag ganska ofta på den och bara älskar urtavlan
Riktigt snygg! Vilket år är den från?Perfektionen i en No date går inte att missa!!
Tack! Den är från 2010. Jag har ägt den i ca 2 årRiktigt snygg! Vilket år är den från?
Samma som min date alltså, köpte den ny 2010.Tack! Den är från 2010. Jag har ägt den i ca 2 år
Bara solida ändlänkar som saknasPerfektionen i en No date går inte att missa!!
Pynter treet.
Körde det på min ett tag. Höll i 2 veckor sen bytte jag tillbaka. Den gör sig absolut bäst på oyster!Vad tycker ni andra om läder på Sub? (Lånad bild)
Jag hade perlon på min förra sommaren i några veckor men läder är ju klart bättre isf. Oystern är oslagbar!Körde det på min ett tag. Höll i 2 veckor sen bytte jag tillbaka. Den gör sig absolut bäst på oyster!
Tycker tyvärr bara det känns fel. Det kan funka på vintage-subbar men på moderna ska det vara länk alternativt gummiVad tycker ni andra om läder på Sub? (Lånad bild)
Jag tycker det funkar alldeles utmärkt, tycker allt klär min 14060 men sen är ju oyster det allra snyggaste men roligt att kunna byta lite.Vad tycker ni andra om läder på Sub? (Lånad bild)
Riktigt snyggt! Har du testat med brunt läder?Jag tycker det funkar alldeles utmärkt, tycker allt klär min 14060 men sen är ju oyster det allra snyggaste men roligt att kunna byta lite.
Här kommer min 14060 på lite olika varianter.
Nee det har jag faktiskt inte men blir lite sugen att göra det nu Åter kommer med bild om jag får tag i ett brunt läder snabbtRiktigt snyggt! Har du testat med brunt läder?
Jag har lite bruna läder liggandes, kanske testar imorgon. =)Nee det har jag faktiskt inte men blir lite sugen att göra det nu Åter kommer med bild om jag får tag i ett brunt läder snabbt
Det vore dock grym skoj att se din med brunt!Nee det har jag faktiskt inte men blir lite sugen att göra det nu Åter kommer med bild om jag får tag i ett brunt läder snabbt