• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Trodde jag skulle kunna undvika det men icke.

Har nu börjat se mig om lite mer på allvar efter en 114060 men förundras över prisbilden. Som jag förstår är det inte speciellt mycket kö på modellen men ändå börjar de (max 2 år gamla, inom EU) på Chrono24 på samma som list? Är jag felinformerad ang väntetiden eller finns det inget som helst argument för att köpa beg?
 
Trodde jag skulle kunna undvika det men icke.

Har nu börjat se mig om lite mer på allvar efter en 114060 men förundras över prisbilden. Som jag förstår är det inte speciellt mycket kö på modellen men ändå börjar de (max 2 år gamla, inom EU) på Chrono24 på samma som list? Är jag felinformerad ang väntetiden eller finns det inget som helst argument för att köpa beg?

- När jag hämtade ut min Nodate hos en svensk AD nyligen sa de att väntetiden på den var lite längre än på Dateversionen.
 
Tillbaka på stål!

Rubber B får vandra vidare; https://klocksnack.se/threads/rubber-b-m106-submariner-ceramic.104367/
IMG_20181228_001255.jpg
 
Hur är prisbilden på SubC nuförtiden? Sugen på en igen, men betydligt dyrare här i Amerika än vad de var i Europa för drygt ett år sedan.

Trodde jag skulle kunna undvika det men icke.

Har nu börjat se mig om lite mer på allvar efter en 114060 men förundras över prisbilden. Som jag förstår är det inte speciellt mycket kö på modellen men ändå börjar de (max 2 år gamla, inom EU) på Chrono24 på samma som list? Är jag felinformerad ang väntetiden eller finns det inget som helst argument för att köpa beg?

Jag var inne på Bergströms i Malmö idag. De har en 114060 från -13 inne, komplett och nyservad i bra skick för 64.000kr.:angel:
 
Tillbaka
Topp