Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröttnar man inte på allt, förr eller senare?Kan tänka mig det. Hur man än letar och funderar hamnar man i de klassiska modellerna till slut... känns det som i nuläget i alla fall.
Har haft min i över 5 år och har definitivt inte tröttnat!Någon som haft en Hulk längre tid (mer än ett år) och använder den ofta? Är sugen men osäker på om man tröttnar..
Man tröttnar om det är den enda klockan man harNågon som haft en Hulk längre tid (mer än ett år) och använder den ofta? Är sugen men osäker på om man tröttnar..
Snyggt men du måste ju lägga till en 16610!2018 - Året för Submariner
Snyggt men du måste ju lägga till en 16610!
Kermit är bättreNågon som haft en Hulk längre tid (mer än ett år) och använder den ofta? Är sugen men osäker på om man tröttnar..
Har ägt ett par stycken. Fin klocka på bild och under vissa ljusförhållanden men tyvärr tröttnar man i längden av allt grön.
Bli lei av LVc? Neeeeiii...
Jag försökte verkligen gilla hulken men efter har försökt 3 ggr så gav jag upp till slut. Optimalt hade varit om hulken hade svarttavla och samma size som 16610.Håller inte med. Haft min sedan 2012. Tröttnar aldrig. Upplever inte heller att folk reagerar på den, annat än andra WIS.
Jag har haft hulk och kermit, håller med om att kermit är bättre.Kermit är bättre
Hahah inte dåligt.Tänkte på en grej. Vi har ju Hulken, Batman, Smurf osv.
Borde inte den här ha ett nickname också?
Black Panther kanske?
Hans mask + ögon matchar ju urtavlan med index...
Intressant tanke! Jag är helt på att börja kalla den detTänkte på en grej. Vi har ju Hulken, Batman, Smurf osv.
Black Panther kanske?
Hahah inte dåligt.
Intressant tanke! Jag är helt på att börja kalla den det
Den har ett nick....SubCTänkte på en grej. Vi har ju Hulken, Batman, Smurf osv.
Black Panther kanske?
"Tråksub" kallas den väl för i lite nedsättande ordalag ibland...Tänkte på en grej. Vi har ju Hulken, Batman, Smurf osv.
Grattis! De är så fina, jag har en likadan som jag ägt sedan ny 2010.Äntligen så sitter den på rätt plats. Runt min handled 16610