Gilt i helt annan divisionSå lika men ändå så olika
Maxi dial o gilt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gilt i helt annan divisionSå lika men ändå så olika
Maxi dial o gilt..
Så är det tyvärr. När man väl sett en är det kört..Gilt i helt annan division
Så lika men ändå så olika
Maxi dial o gilt..
Det kommerMer bilder!
Oerhört!Är din 114060 lite törstig på gin kanske
Föredrar 16610LV framför 116610LVLV eller LVc?
Måste nog säga hulken här faktiskt, man kan ju aldrig få för mycket av det grönaLV eller LVc?
Aj aj, känns som att sonen kommer ångra sig om några år. Kanske redan när han fyller 16 och EU-moppen blir töntigPå tal om storys... Den här sköningen (opolerad, fullset, köpt av originalägaren) skulle bli en 18-årspresent till säljarens son men "fanstyget ville inte ha en gammal klocka, han ville ha en EU-moppe"... Den desillusionerade fadern sålde klockan till mig, "bättre att nån som uppskattar den får användning för den".
Om sonen fick en EU-moppe eller inte är oklart.
Det sjuka var att han ville ha den i ARTONÅRSpresent. Frågade pappan varför han inte ville ha en bil och svaret var ”han är för lat för att ta bilkörkort”.Aj aj, känns som att sonen kommer ångra sig om några år. Kanske redan när han fyller 16 och EU-moppen blir töntig
LV alla dagar, nättare form på boetten och en mycket snyggare grönton. Nu är ju jag vintagegubbe så det kanske var föga förvånande.LV eller LVc?
Därför fnissar man alltid lite extra när folk ska köpa klocka när deras barn föds för att sedan lämna över den när de blir äldre..På tal om storys... Den här sköningen (opolerad, fullset, köpt av originalägaren) skulle bli en 18-årspresent till säljarens son men "fanstyget ville inte ha en gammal klocka, han ville ha en EU-moppe"... Den desillusionerade fadern sålde klockan till mig, "bättre att nån som uppskattar den får användning för den".
Om sonen fick en EU-moppe eller inte är oklart.
Håller med dig!LV alla dagar, nättare form på boetten och en mycket snyggare grönton. Nu är ju jag vintagegubbe så det kanske var föga förvånande.
Ja och idag finns ytterligae en faktor: snackade med äldsta barnbarnet om detta och han kommentar var ”skulle aldrig våga ha den på mig, man blir ju rånad för en gammal iPhone om man inte passar sig”.Därför fnissar man alltid lite extra när folk ska köpa klocka när deras barn föds för att sedan lämna över den när de blir äldre..
Hur många 15-18åringar vill egentligen ha en sliten gammal Rolex?
Tror 95% tar cashen istället..
Ja, tyvärr är det väl också en rätt stor faktor..Ja och idag finns ytterligae en faktor: snackade med äldsta barnbarnet om detta och han kommentar var ”skulle aldrig våga ha den på mig, man blir ju rånad för en gammal iPhone om man inte passar sig”.
Jösses.Det sjuka var att han ville ha den i ARTONÅRSpresent. Frågade pappan varför han inte ville ha en bil och svaret var ”han är för lat för att ta bilkörkort”.
Dagens ungdom....
Kermit alla dagar!LV eller LVc?
Morgon!
Det är ingen Rolex om den inte har en bubbla, det vet väl alla?Nu blev jag lite sugen på date
Det är ingen Rolex om den inte har en bubbla, det vet väl alla?
Det är gött med en bubblaNu blev jag lite sugen på date
Touché..Absolut!
Skruva åt kronan
Juste, satt på mig Rolaxen i morse
DoneSkruva åt kronan