Var har du köpt dessa naton?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var har du köpt dessa naton?
Från SingularstrapsVar har du köpt dessa naton?
Tack för svar vet du vart man kan få tag på gummit? Hur upplever du gummit sitter ?Imo går Nato bort på den, men gummi gör sig bra
Finns på everestbands.com eller hos Franks Ur som är svensk återförsäljare för dessaTack för svar vet du vart man kan få tag på gummit? Hur upplever du gummit sitter ?
Med en ringa mängd ironi.. Har du något favoritband som passar bra till 14060?Otroligt märklig lojalitet.
Grönt och grått nato.Med en ringa mängd ironi.. Har du något favoritband som passar bra till 14060?
Oranget är snyggt på Hulk ocksåGrönt och grått nato.
Canvas i samma färger.
Rubberb utan massa färger.
Oranget är snyggt på Hulk också
Jag gillar egentligen inga natokombinationer men den där är ju riktigt vass...Måste slå ett jäkla slag för det oranga natot till hulk! Orimligt snyggt!
Grönt och oranget är grymt. Särkilt hulk och oranget Nato!Grönt och grått nato.
Canvas i samma färger.
Rubberb utan massa färger.
Ja, grönt och orange gifter sig verkligen fint.Grönt och oranget är grymt. Särkilt hulk och oranget Nato!
Jag vet inte om någon nämnt det tidigare i tråden, har inte läst igenom hela men orange nato till Hulken är grymt, imo!
En sympatisör helt enkelt! Har vi tagit upp det orangea natot till hulk förresten?Vem Är du?
En sympatisör helt enkelt! Har vi tagit upp det orangea natot till hulk förresten?
Som en dröm!
Svårslaget
Fan vad snyggt med orange nato på Hulk.
Kan inte annat än att hålla med diktatorn! Var hälsad el dictatoro!Fan vad snyggt med orange nato på Hulk.
Skådar mitt vänstra öga en...vänta lite... en hulk på oranget Nato?Om Diktatorn säger så, så är det så!
Vad har Diktatorn runt armen btw? ?:O
Skådar mitt vänstra öga en...vänta lite... en hulk på oranget Nato?
Det är något speciellt med Natot... men det orangea och hulken är ju fint, även på gummi!
Räktowns diktator sätter ribban, det är sedan gammalt.Fan vad snyggt med orange nato på Hulk.