Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommit i tankarna på att spara lite på länken och köra ett strap. Tycker tyvärr inte om att bära nato men färgen på bilden nedan matchar någorlunda till mina semi-krämade index som drar mot grönt. Tyvärr blir de läder jag provat ingen hit. Tar gärna förslag på något icke-nato som lirar!
Riktigt cooltTycker personligen att canvas är överlägset om länken inte sitter på. Oliv eller sand.
Grymt! Tar gärna tips på canvas-kranTycker personligen att canvas är överlägset om länken inte sitter på. Oliv eller sand.
Finns olika typer av Tropic du kan pröva, funkar rätt bra till en subKommit i tankarna på att spara lite på länken och köra ett strap. Tycker tyvärr inte om att bära nato men färgen på bilden nedan matchar någorlunda till mina semi-krämade index som drar mot grönt. Tyvärr blir de läder jag provat ingen hit. Tar gärna förslag på något icke-nato som lirar!
Har inte provat Natoband än på min 16610. Får väl ta och göra det snart för och se om jag gillar det. Någon som vill dela en bild på en snygg kombination på en helsvart SUB med natoband?
Grymt! Tar gärna tips på canvas-kran
Inte jag, för jag har två☺Är det någon här på KS som har en Sub från 1981?
Så ska de se utInte jag, för jag har två☺
Säg gärna till om du ska sälja Suben!Inte jag, för jag har två☺
Fantastisk vacker! ..släng på ett Nato vettja ..närå. Gör det inte
Otroligt märklig lojalitet.Det finns väl inget original Rolex nato? Så nej
Är det någon som kan svara på om detta spring bar tool är kompatibelt med spring bars på en 116610?
Tänker på storleken på de medföljande spetsarna.
https://www.ebay.co.uk/itm/Watch-Bracelet-Spring-Bar-Standard-Plier-Remover-Replace-Tool-Tweezer-Needles/153241698227?_trkparms=aid=555018&algo=PL.SIM&ao=1&asc=20140122125356&meid=32ec9ca8654e4d7b832662bdc15ef0b2&pid=100005&rk=2&rkt=12&sd=163159426889&itm=153241698227&_trksid=p2047675.c100005.m1851
Vad kom man fram till? Kan du länka trådenHar avhandlats i flera andra trådar att folk köpt dem billigare ebayvarianterna istället för bergeons som kostar en del till just Rolex länkarna.
Vad kom man fram till? Kan du länka tråden
Dankehttps://klocksnack.se/threads/verktyg-länk.81603/
Edit: Kan leta mer sen men har för mig att det tipsats om det där verktyget i andra KS trådar med.
Ser fint ut! Ogillar personligen själva bärandet av nato så beställde några canvas att prova med. Men det blir nog att den stackars länken åker på efter några dagar
Länken åker ALLTID på igen för min del. Hur gärna jag än vill att andra band ska passa..Ser fint ut! Ogillar personligen själva bärandet av nato så beställde några canvas att prova med. Men det blir nog att den stackars länken åker på efter några dagar
Imo går Nato bort på den, men gummi gör sig bra
Någon här som testat Nato eller annat trevligt för 116613LB? Inget fan och testa nytt men man har ju ändrat sig förr
Edit: Försökte få bort ena bilden men taskig wifi utomlands tyvärr