Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl AR på bubblan på Sub-C och är det som ger lite blått skimmer. Samma på min
Känns lite bättre men att det skiljer från klocka till klocka med ar på bubblan känns ändå weirdÄr väl AR på bubblan på Sub-C och är det som ger lite blått skimmer. Samma på min
Mer här: https://forums.watchuseek.com/f23/blue-tint-subc-cyclops-4711845.html
Känns lite bättre men att det skiljer från klocka till klocka med ar på bubblan känns ändå weird
Vad är det som inte är roligt med nylon?Provat Natoband i någon vecka, både läder och nylon. Med läder sitter klockan för högt upp och med nylon känns det inte roligt... Det blir alltså att återgå till stållänk, eventuellt om jag provar på vanligt läderband någon gång framöver.
Om båda existerar är väl båda "korrekt"? Eller vad menar du?Måste fråga er, på vissa sub 116610ln så är 300m men på vissa så är det 300 m
Vad är korrekt, vissa har 300m där m ligger precis efter 300, men vissa har ett hopp mellan 300 och m.
Måste fråga er, på vissa sub 116610ln så är 300m men på vissa så är det 300 m
Vad är korrekt, vissa har 300m där m ligger precis efter 300, men vissa har ett hopp mellan 300 och m.
Eller rättare sagt så tycker jag att läder är ett trevligare och roligare material!Vad är det som inte är roligt med nylon?
Tycker personligen att läder + modern dykarklocka är en märklig kombination. Speciellt när det är blankt safirglas, blank tavla och allt sånt som gör det ännu svårare.Eller rättare sagt så tycker jag att läder är ett trevligare och roligare material!
300 m är språkligt korrekt dock.Olika versioner på tavla bara.
Dvs. bägge är korrekta.
Språkligt korrekt ?300 m är språkligt korrekt dock.
Den skulle jag absolut inte tacka nej till. Ett bra komplement till min 16610.Ville bara slå ett slag för 14060 med tritium
Fantastisk vacker! ..släng på ett Nato vettja ..närå. Gör det inteVille bara slå ett slag för 14060 med tritium
Den där på ett militärgrönt Nato är nog så bra den klockan kan bli, imho.Fantastisk vacker! ..släng på ett Nato vettja ..närå. Gör det inte
De e bara att jag är allergisk mot Nato ..men jag vet att väldigt många nörds "Just Love It" (Jag Har testat)Den där på ett militärgrönt Nato är nog så bra den klockan kan bli, imho.
Ja det är ju definitivt en smaksak. Gillar inte Nato på vissa klockor alls. Men just på femsiffrig Sub tycker jag det är sjukt snyggt. Tooligt och coolt. Själv sugen på en two-liner jag kan kan köra med militärgrönt Nato.De e bara att jag är allergisk mot Nato ..men jag vet att väldigt många nörds "Just Love It" (Jag Har testat)
Mmmm.. och jag är sjukt sugen på en 1680, men får kanske snåla ner lite till en 16800Ja det är ju definitivt en smaksak. Gillar inte Nato på vissa klockor alls. Men just på femsiffrig Sub tycker jag det är sjukt snyggt. Tooligt och coolt. Själv sugen på en two-liner jag kan kan köra med militärgrönt Nato.
Språkligt korrekt ?
Äldre klockor är att föredra när det kommer till läder tycker jag! Äggskals-färgade index med ett band som har stygn i samma kulör.Tycker personligen att läder + modern dykarklocka är en märklig kombination. Speciellt när det är blankt safirglas, blank tavla och allt sånt som gör det ännu svårare.
Tycker personligen att natoband i nylon är helrätt både i utseende och känsla, men vet att många inte håller med mig. Antar att det svider för många att deras dyra, fina Rolex ska bäras på något så billigt som ett nylonband
Plexi gör mycket också för att ta bort den döda känslan som safir ger.Äldre klockor är att föredra när det kommer till läder tycker jag! Äggskals-färgade index med ett band som har stygn i samma kulör.
Håller med dig! Finns en anledning till att jag, till och från är sugen på en Tudor 76100!Plexi gör mycket också för att ta bort den döda känslan som safir ger.