Levt i skam länge! Rusar priserna på orangeat Nato+ hulk combon nu? Kö hos AD?Fan vad skönt att det inte bara är jag som gillar denna färgkombination! Äntligen vågar jag vara öppen med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Levt i skam länge! Rusar priserna på orangeat Nato+ hulk combon nu? Kö hos AD?Fan vad skönt att det inte bara är jag som gillar denna färgkombination! Äntligen vågar jag vara öppen med det.
Inlägg anmält.
Skickar ett diktatornato på posten!
Klart man ska våga! Jag började med denna kombination:Fan vad skönt att det inte bara är jag som gillar denna färgkombination! Äntligen vågar jag vara öppen med det.
Klart man ska våga! Jag började med denna kombination:
Ett gummi som verkligen skriker ATTITYD men samtidigt på ett väldigt ödmjukt sätt. Perfekt att börja med ifall man känner sig osäker och är rädd att folk kollar snett på en. När jag blivit mer bekväm så övergick jag självklart till diktatornato.
Diktatornato är inte för alla men stora belöningar väntar om man vågar ta ställning!Klart man ska våga! Jag började med denna kombination:
Ett gummi som verkligen skriker ATTITYD men samtidigt på ett väldigt ödmjukt sätt. Perfekt att börja med ifall man känner sig osäker och är rädd att folk kollar snett på en. När jag blivit mer bekväm så övergick jag självklart till diktatornato.
Kommer inte ens med oranget nato? Förstår att den ligger osåld fortfarande...
Över 100k... utan Nato??
Kommer inte ens med oranget nato? Förstår att den ligger osåld fortfarande...
Join the movement!@Brakan my man. . Behåll Hulk och komplettera med ett Diktatornato!
Gult? Hädelse! Det är Nato men inte regelrätt och tidsenligt diktatornato!Hade varit en dröm om man kunde välja Hulk med orange nato, eller gult! Det passar också!
Hade varit en dröm om man kunde välja Hulk med orange nato, eller gult! Det passar också!
Njaa, som prospekt kanske men inte som fullvärdig medlem!
Är det okej med kermit?
That's some weird crazy stuff!
Det är något speciellt med Natot... men det orangea och hulken är ju fint, även på gummi!
Drog tillbaks direkt ! Tänker inte missa chansen att bära hulken på diktatornato... tack för ping @Widowmaker@Brakan my man. . Behåll Hulk och komplettera med ett Diktatornato!
Drog tillbaks direkt ! Tänker inte missa chansen att bära hulken på diktatornato... tack för ping @Widowmaker
Hypen kommer ju sticka ännu er nu om den färgkombon blir känd 200 k med diktatornato!Glad att få äran till att öppna dina ögon..
Ot, vart får man tag på alla de armband du har där?Klart man ska våga! Jag började med denna kombination:
På närmaste förskolaOt, vart får man tag på alla de armband du har där?