Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är en fin 1680 så kör. En 116610 är lätt att hitta om du ångrar digMin hjärna har börjat tänka i banorna, sälja 116610LN år 2018.. köpa 1680 ..bra eller anus? ..Har Tyvärr ikke råd med båda.
Har aldrig känt eller klämt på en 1680. Input på detta mottages vänligen
Har hänt min Sub också, men sen dess har den tickat på braStällde nyss tiden på min Sub. När jag tryckte in kronan första gången, startade inte sekundvisaren. Vred upp klockan ett par varv till och ställde fram en minut igen. Då startade den. Har burit klockan varje dag så den har fått bra motion.
Era tankar?
Jag fyller påFår väga upp allt det nya me lite gammalt som oxå kan blänka
En bra 1680 alla dar i veckan!!!!!Min hjärna har börjat tänka i banorna, sälja 116610LN år 2018.. köpa 1680 ..bra eller anus? ..Har Tyvärr ikke råd med båda.
Fyller på med en Mk3 Lollipop tavla i kanonskickJag fyller på
Mmmm ja de e nog bara en tidsfråga innan jag har en i min ägoEn bra 1680 alla dar i veckan!!!!!
Varför har du ens tvekat? Ligger två fina ute här varav den ena ägde jag tidigareMmmm ja de e nog bara en tidsfråga innan jag har en i min ägo
Ja de e Helt ofattbart!Varför har du ens tvekat? Ligger två fina ute här varav den ena ägde jag tidigare
Fantastisk!Fyller på med en Mk3 Lollipop tavla i kanonskick
Tack! Tavlan o insert är ruggigt niceFantastisk!
För att inte tala om caset..Tack! Tavlan o insert är ruggigt nice
Varför har du börjat tänka på en 1680, om man får fråga?Min hjärna har börjat tänka i banorna, sälja 116610LN år 2018.. köpa 1680 ..bra eller anus? ..Har Tyvärr ikke råd med båda.
När man börjar komma upp i ålder så börjar man (jag) uppskatta retroprylar mer och mer.. inte bara Klockor. Sen har jag även viljat ha en "Årsklocka" ..och då jag är såld på just dykare, och framför allt Submariners så är det en 1680 som.. någon gång skall va i min ägo. En mycket vacker pjäs.Varför har du börjat tänka på en 1680, om man får fråga?
Då ska du ju köpa en. Hade personligen siktat mer på fint skick & rätt utseende än rätt år.När man börjar komma upp i ålder så börjar man (jag) uppskatta retroprylar mer och mer.. inte bara Klockor. Sen har jag även viljat ha en "Årsklocka" ..och då jag är såld på just dykare, och framför allt Submariners så är det en 1680 som.. någon gång skall va i min ägo. En mycket vacker pjäs.
Jo.. de börjas sjunka in mer och mer detta med 1680. Och jag har gått ifrån detta med exakt år faktiskt.. utan de blir en fin 1680 ist.. Men, ekonomin styr När detta kommer ske.Då ska du ju köpa en. Hade personligen siktat mer på fint skick & rätt utseende än rätt år.
Hästlängder roligare än en generisk 116610.
Men har inte du en ny 116610?Jo.. de börjas sjunka in mer och mer detta med 1680. Och jag har gått ifrån detta med exakt år faktiskt.. utan de blir en fin 1680 ist.. Men, ekonomin styr När detta kommer ske.
Jo.. Och jag gör gärna ett rakt byte med 77:an på vår K&SMen har inte du en ny 116610?
Sälj den för 17...Jo.. Och jag gör gärna ett rakt byte med 77:an på vår K&S
..nämen de blir nog absolut en framöver.
Jag fyller på
Stämmer. Tack 19711680? Galet fin...