• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

2E0A981A-2133-4861-8CB7-B4CCF404D497.jpeg
07465BE0-3363-49A1-9113-76905680117F.jpeg

Ställde nyss tiden på min Sub. När jag tryckte in kronan första gången, startade inte sekundvisaren. Vred upp klockan ett par varv till och ställde fram en minut igen. Då startade den. Har burit klockan varje dag så den har fått bra motion.

Era tankar?

Ställde nyss tiden på min Sub. När jag tryckte in kronan första gången, startade inte sekundvisaren. Vred upp klockan ett par varv till och ställde fram en minut igen. Då startade den. Har burit klockan varje dag så den har fått bra motion.

Era tankar?
Har hänt min Sub också, men sen dess har den tickat på bra

Varför har du börjat tänka på en 1680, om man får fråga?
När man börjar komma upp i ålder så börjar man (jag) uppskatta retroprylar mer och mer.. inte bara Klockor. Sen har jag även viljat ha en "Årsklocka" ..och då jag är såld på just dykare, och framför allt Submariners så är det en 1680 som.. någon gång skall va i min ägo. En mycket vacker pjäs.

När man börjar komma upp i ålder så börjar man (jag) uppskatta retroprylar mer och mer.. inte bara Klockor. Sen har jag även viljat ha en "Årsklocka" ..och då jag är såld på just dykare, och framför allt Submariners så är det en 1680 som.. någon gång skall va i min ägo. En mycket vacker pjäs.
Då ska du ju köpa en. Hade personligen siktat mer på fint skick & rätt utseende än rätt år.

Hästlängder roligare än en generisk 116610.

Tillbaka
Topp