16610 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mark IV eller har jag fel?Stämmer. Tack 1971
Precis!Mark IV eller har jag fel?
Grymt fin!Precis!
Den där är så sinnessjuk att jag behövde logga in och kommentera. Mer bilder!Jag fyller på
Jag är beredd att hålla med dig! Den är bra fin!Den där är så sinnessjuk att jag behövde logga in och kommentera. Mer bilder!
När du säger det så får man ju ställa uppDen där är så sinnessjuk att jag behövde logga in och kommentera. Mer bilder!
Okej okej, du har övertygat mig. Jag tar den!När du säger det så får man ju ställa upp
Det är farfars gamla klocka, men funderar på att eventuellt släppa den, så du kanske får din chansOkej okej, du har övertygat mig. Jag tar den!
Spännande, lär märkas om den kommer ut på K&S.Det är farfars gamla klocka, men funderar på att eventuellt släppa den, så du kanske får din chans
Jag vill ha den, men tycker samtidigt att du ska behålla den, just för att den var din farfarsDet är farfars gamla klocka, men funderar på att eventuellt släppa den, så du kanske får din chans
Oj, om jag hade ärvt en sådan klocka av min farfar skulle nog inga pengar i världen få mig att släppa den. Grym klocka!Det är farfars gamla klocka, men funderar på att eventuellt släppa den, så du kanske får din chans
Ja, jag upplever en extrem ambivalens i det beslutet Så vi får seJag vill ha den, men tycker samtidigt att du ska behålla den, just för att den var din farfars
Det är farfars gamla klocka, men funderar på att eventuellt släppa den, så du kanske får din chans
Ja, jag upplever en extrem ambivalens i det beslutet Så vi får se
Jag håller med övriga talare. Denna klocka finns bara i ett exemplar.Ja, jag upplever en extrem ambivalens i det beslutet Så vi får se
Jag har ett förslag.Ja, jag upplever en extrem ambivalens i det beslutet Så vi får se
Alternativt en passaround!Jag har ett förslag.
Låna ut den till mig ett par månader så du får uppleva att vara utan den. Saknar du den så ska den inte säljas och du får tillbaka den.
Vilken idé! Blir mest denna som får handledstid så är van.Jag har ett förslag.
Låna ut den till mig ett par månader så du får uppleva att vara utan den. Saknar du den så ska den inte säljas och du får tillbaka den.
Fan vad feta luggarna ärGlömmer ofta bort hur grym tavla/visarna är..
Otroligt fint skick, som vanligt när det kommer till dina klockor!Glömmer ofta bort hur grym tavla/visarna är..
TackOtroligt fint skick, som vanligt när det kommer till dina klockor!
Även om den fått sej en lättare polering så är dom kvarFan vad feta luggarna är