Breitlingman
Basic
Älskad! Hur kan ngn inte gilla Sunburst! Love it everyday in color!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk, kan inte säga något annat
Bra sommardinkaGör entré i tråden några månader för tidigt kanske..
Men trots vinter så är jag nöjd med nyförvärvet.
Bra sommardinka
Älskad här!Sunburst, både älskad och hatad!
Ja bra komplement till SDn!Verkligen!
Ville ha svart först men blev blåa pga av att den bryter av mer mot min Dweller.
Gillar valet i efterhand och tycker den blåa färgen är mycket bättre IRL kontra bilder.
Så grymt snygg och absolut last of the best! Jag har en som jag tog ut i April 2010.Nu får man posta här igen
Letat ett bra tag och äntligen sitter den på armen. Uttagen 2010, lite ”last of the best”.
Dendär är fan mysig ! Lätt en klocka jag kommer köpa igenGör entré i tråden några månader för tidigt kanske..
Men trots vinter så är jag nöjd med nyförvärvet.
Maj månad härSå grymt snygg och absolut last of the best! Jag har en som jag tog ut i April 2010.
Grattis till ett riktigt bra köp!Maj månad här
Snyggt och grattis!Nu får man posta här igen
Letat ett bra tag och äntligen sitter den på armen. Uttagen 2010, lite ”last of the best”.
Dendär är fan mysig ! Lätt en klocka jag kommer köpa igen
Våren kommer nästa vecka (enligt den mycket säkra källan Aftonbladet) !Den har överträffat mina förväntningar faktiskt! Lite sommar nu bara..
Snyggaste klockan i TT jag känner till den är ännu vasssre på sommaren !Den har överträffat mina förväntningar faktiskt! Lite sommar nu bara..
Våren kommer nästa vecka (enligt den mycket säkra källan Aftonbladet) !
Inget slår sub på länk!Två veckor på raken! Funderar på att införskaffa ett RubberB eller Everest. Vad rekommenderas?
Håller med, fördelen med att byta till något annat är att man uppskattar länken något fruktansvärt när man väl byter tillbakaInget slår sub på länk!
Så sant.. Där av sålde jag mitt Everestband.Håller med, fördelen med att byta till något annat är att man uppskattar länken något fruktansvärt när man väl byter tillbaka
Iofs. Jag körde på natoband i sommar, jag gillade känslan men det var också en riktigt härlig känsla att byta tillbaka till länken efter några veckor.Håller med, fördelen med att byta till något annat är att man uppskattar länken något fruktansvärt när man väl byter tillbaka
Brukar också köra NATO på sommaren på min 16610, gillar det något enormt till en början, men känslan att byta tillbaka till länk är riktigt ljuvligIofs. Jag körde på natoband i sommar, jag gillade känslan men det var också en riktigt härlig känsla att byta tillbaka till länken efter några veckor.
5-siffriga gör sig mycket bra på nato! Men tycker även att SubC kan klä i det. Min gjorde inte bort sig i fjällen:Brukar också köra NATO på sommaren på min 16610, gillar det något enormt till en början, men känslan att byta tillbaka till länk är riktigt ljuvlig
5-siffriga gör sig mycket bra på nato! Men tycker även att SubC kan klä i det. Min gjorde inte bort sig i fjällen: