Snyggt. De smalare bandhornen gör extra mycket när man kör klockan på nato
Gillar denna kombon starkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. De smalare bandhornen gör extra mycket när man kör klockan på nato
Gillar denna kombon starkt
Ja lite så går mina tankar också, en nära polare har en 116610LN på ett everest gummi och det ser absolut inte dåligt ut! Så för att återkoppla till din fråga så skulle jag rekommendera everestSnyggt. De smalare bandhornen gör extra mycket när man kör klockan på nato
Tvåton är ju 10ggr roligare än en svart "tråksub"OWG med denna, kanske skulle testa tvåton till sommaren??
Håller med, fördelen med att byta till något annat är att man uppskattar länken något fruktansvärt när man väl byter tillbaka
Även om jag föredrar länk 9/10ggr så hade jag lätt kunnat bära denna endast på gummi, sjukt bekvämt!Så sant.. Där av sålde jag mitt Everestband.
Är det ett RubberB?Tvåton är ju 10ggr roligare än en svart "tråksub"
Även om jag föredrar länk 9/10ggr så hade jag lätt kunnat bära denna endast på gummi, sjukt bekvämt!
Nix, Everest!Är det ett RubberB?
Alright! Har du haft möjligheten att testa RubberB så att du kan dela med dig av skillnaden mellan dessa två?Nix, Everest!
Nej dessvärre inte..Alright! Har du haft möjligheten att testa RubberB så att du kan dela med dig av skillnaden mellan dessa två?
Jag körde ett svart ”no name” gummi på min i några månader, det var både snyggt och skönt men framförallt kul med lite omväxling. Som många skriver så trillar man förstås tillbaka till länken men varför inte variera sig liteTvå veckor på raken! Funderar på att införskaffa ett RubberB eller Everest. Vad rekommenderas?
Tack! Ska läsa recensionerna. Ja, det jag hittills har forskat fram så verkar båda märkerna vara förknippade med hög kvalité och vara bekväma att bära så det kan nog inte gå så fel i valet mellan dessa två.Nej dessvärre inte..
Köpte Everest eftersom RubberB inte erbjuder blått gummi tillsammans med original clasp, utan endast med tang-buckle..
Kolla dessa två recensioner/jämförelser,:
http://www.lifeofawis.com/blog/2017/5/21/comparison-review-rubber-b-vs-everest
https://forums.watchuseek.com/f23/e...ecific-rubber-straps-tang-buckle-2062434.html
verkar som om i slutändan är det mest tycke och smak då de båda vekar rätt likgiltiga på de flesta punkter
Jag har kört både RubberB och Everest.Alright! Har du haft möjligheten att testa RubberB så att du kan dela med dig av skillnaden mellan dessa två?
Tack för input! Varken bu eller bä då, även om bekvämligheten väger tungt.Jag har kört både RubberB och Everest.
Personligen föredrar jag Everest, mjukare och bekvämare.
Men RubberBs kvalité känns snäppet vassare. Men inget man märke av när det satt på armen
Kermiten är riktigt snygg faktiskt! Köpte du den för ca. 1,5 år sedan?
Agree. Lite mindre, skulle tro ca 1 år sedan. Vadan frågan?Kermiten är riktigt snygg faktiskt! Köpte du den för ca. 1,5 år sedan?
En vän till mig sålde en F2F i Stockholm och var bara lite nyfiken om det var den. De växer ju inte på träd direkt! =DAgree. Lite mindre, skulle tro ca 1 år sedan. Vadan frågan?
Ah. Köpte min här på forumetEn vän till mig sålde en F2F i Stockholm och var bara lite nyfiken om det var den. De växer ju inte på träd direkt! =D
Ok, grattis till en fin Kermit hur som! =DAh. Köpte min här på forumet
Ser ju bra ut, vart köpte du det? Något du rekomenderar?Jag körde ett svart ”no name” gummi på min i några månader, det var både snyggt och skönt men framförallt kul med lite omväxling. Som många skriver så trillar man förstås tillbaka till länken men varför inte variera sig lite
Jag köpte det på fruur.se, tror att det hette ”gummi för rolex” eller liknande. Det enda negativa jag har att säga om det var att hålen för bandstiften var lite små vilket medförde att det var svårt att trycka igenom dem. Kvaliten tycker jag känns bra och gummit var relativt mjukt. För en fjärdedel av priset mot vad ett RubberB eller Everest kostar så rekommenderar jag det absolutSer ju bra ut, vart köpte du det? Något du rekomenderar?
Då får jag pröva också. Känns bättre att lägga ner lite mindre pengar på det när länken iallafall åker på igen efter 15min .Jag köpte det på fruur.se, tror att det hette ”gummi för rolex” eller liknande. Det enda negativa jag har att säga om det var att hålen för bandstiften var lite små vilket medförde att det var svårt att trycka igenom dem. Kvaliten tycker jag känns bra och gummit var relativt mjukt. För en fjärdedel av priset mot vad ett RubberB eller Everest kostar så rekommenderar jag det absolut
Lite så är de juDå får jag pröva också. Känns bättre att lägga ner lite mindre pengar på det när länken iallafall åker på igen efter 15min .
Grattis till körkortet!
Klarade uppkörningen idag på första försöket! Trevligt och skapa lite historia med 114060 på armen! Borde kanske haft en Daytona...
Va?! Men de där är ju Gamla klockor??Gårdagens mini gtg