• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

ACB2C6F5-2E82-4C5A-8BEC-14E267D188CF.jpeg

Jag har kört både RubberB och Everest.
Personligen föredrar jag Everest, mjukare och bekvämare.
Men RubberBs kvalité känns snäppet vassare. Men inget man märke av när det satt på armen :)

Vad hos Rubber B är det som gör att kvalitén känns lite bättre?
För övrigt så är jag intresserad av ett gummi (Rubber eller motsvarande) till en 16610, om någon vill sälja.

Hoppas. Men kön lär ju bli så in i helvete lång.
Sant, om detta händer så tror jag dock Rolex kommer kunna pusha ut ganska många i början, inte så att marknaden överflödas men så att många blir nöjda. Jag tänker att de har lagt alla arbetstillgångar på att tillverka den nya modellen och därav har det tillverkats få av den nuvarande.

Sant, om detta händer så tror jag dock Rolex kommer kunna pusha ut ganska många i början, inte så att marknaden överflödas men så att många blir nöjda. Jag tänker att de har lagt alla arbetstillgångar på att tillverka den nya modellen och därav har det tillverkats få av den nuvarande.
Du menar precis som de gjorde med 126710BLRO? ;)

Tillbaka
Topp