S
Staafen
Guest
Exakt! Vad är det för bäst före egentligen?Va?! Men de där är ju Gamla klockor??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt! Vad är det för bäst före egentligen?Va?! Men de där är ju Gamla klockor??
Va?! Men de där är ju Gamla klockor??
Att man ska behöva stå ut med dessa typer av inlägg på ett Klockforum!Ser ut att va fejk.. Jag har anmält inlägget iaf.
Jag har kört både RubberB och Everest.
Personligen föredrar jag Everest, mjukare och bekvämare.
Men RubberBs kvalité känns snäppet vassare. Men inget man märke av när det satt på armen
Riktigt go! För strukturens skull, skulle en TT sub ha klämts in mellan våra inlägg.
Hoppas. Men kön lär ju bli så in i helvete lång.
Sant, om detta händer så tror jag dock Rolex kommer kunna pusha ut ganska många i början, inte så att marknaden överflödas men så att många blir nöjda. Jag tänker att de har lagt alla arbetstillgångar på att tillverka den nya modellen och därav har det tillverkats få av den nuvarande.Hoppas. Men kön lär ju bli så in i helvete lång.
Du menar precis som de gjorde med 126710BLRO?Sant, om detta händer så tror jag dock Rolex kommer kunna pusha ut ganska många i början, inte så att marknaden överflödas men så att många blir nöjda. Jag tänker att de har lagt alla arbetstillgångar på att tillverka den nya modellen och därav har det tillverkats få av den nuvarande.
Första under 100-ingen på ett tag ..årsmodell och om de e fullset saknas.
Hulk för 100k "ord pris 140k". Förskottsbetalning. Inga klockor på lager. Lite så ..På vad. Annonsen borta...
Haha! En pepsi är en mer hypead modell jämfört med en svart sub om jag får tyckaDu menar precis som de gjorde med 126710BLRO?
Wow, mäktigt!Gårdagens mini gtg
Hoppas! Bra mycket snyggare än dagens stålklump!
Grattis till ett bra köp! Byt inte till no date!Just love it, 16610
Har haft no date tidigare och är lite kluven vilken jag älskar mest. Ja det är på den nivån, älskar båda.Grattis till ett bra köp! Byt inte till no date!