Hoppas inte föredrar faktiskt maxicaset
Kanske inte spelar någon roll för dig om de kommer nån med tunnare boett? Du får ju alltid ha kvar din/dina maxicase
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas inte föredrar faktiskt maxicaset
Kanske inte spelar någon roll för dig om de kommer nån med tunnare boett? Du får ju alltid ha kvar din/dina maxicase
Kanske en maxi + med 24mm mellan luggarna och diameter på 44mm. Gärna lite tjockare också!Går ju alltid att vända på det, finns massor med subbar som har tunnare case så vad gör de om de fortsätter producera maxi?
Kanske en maxi + med 24mm mellan luggarna och diameter på 44mm. Gärna lite tjockare också!
Då lär maxi bara bli billigare så mer lättillgängligt för dig.Hoppas inte föredrar faktiskt maxicaset
breitling-tiderna är överKanske en maxi + med 24mm mellan luggarna och diameter på 44mm. Gärna lite tjockare också!
Nja, jag håller mig till min fina 16610!Då får du väl köpa dig en dweller eller en deepsea det är ju nästan det där
Håller med 100%.Hoppas! Bra mycket snyggare än dagens stålklump!
Jag var ironisk!Då lär maxi bara bli billigare så mer lättillgängligt för dig.
breitling-tiderna är över
Bara för att man själv gillar något som redan finns, behöver man ju inte hoppas på att de INTE kommer något som folk efterfrågar.Går ju alltid att vända på det, finns massor med subbar som har tunnare case så vad gör de om de fortsätter producera maxi?
Bara för att man själv gillar något som redan finns, behöver man ju inte hoppas på att de INTE kommer något som folk efterfrågar.
Då lär maxi bara bli billigare så mer lättillgängligt för dig.
breitling-tiderna är över
Med den där behöver man inte en 1171!
haha nä den klockan(länken) saknar jag inte idagMed den där behöver man inte en 1171!
Tvåton är ingen favorit men det finns som tur är några klockor det funkar bra på
Är den såld?haha nä den klockan(länken) saknar jag inte idag
Egentligen inte jag heller, men den har växt genom åren och den blåa är ju såå jäkla härlig i verkligheten.
Den är ju sjukt snygg!Egentligen inte jag heller, men den har växt genom åren och den blåa är ju såå jäkla härlig i verkligheten.
Är den såld?
Vaaaaaaaaa?!?Både länk och klocka, ja
Det caset dock gärna med nuvarande bezel, AR + 72h Power reserve. Då snackar vi!
En dröm!Det caset dock gärna med nuvarande bezel, AR + 72h Power reserve. Då snackar vi!
Precis så!Det caset dock gärna med nuvarande bezel, AR + 72h Power reserve. Då snackar vi!
Tjusigt! Känns som att det blir svårare för varje dag att hitta fina 5siffriga subar i stål, huld ska vi inte ens prata omJust love it, 16610
Om vi utgår från att fint = opolerat och sånt där, så är det ju bara logiskt!Tjusigt! Känns som att det blir svårare för varje dag att hitta fina 5siffriga subar i stål, huld ska vi inte ens prata om
Visserligen är väl lika bra att köpa nu fina 5siffriga guldsubar lär inte bli billigare direktOm vi utgår från att fint = opolerat och sånt där, så är det ju bara logiskt!
Yes, helt sant!Det caset dock gärna med nuvarande bezel, AR + 72h Power reserve. Då snackar vi!