Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går bra nu!New in, del 2!
Den är helt fantastisk.Lenge siden denne er brukt...men når det er sol så...
Det där är ju helt galet! I detta fall är galet något bra.Sub date
Så vacker! Den ser ny ut, måste varit en riktigt bra kille som ägt den innan.16610, trevlig söndag på er
Lite som klockan då!Tycker du också han ser konstig ut
Undrar vem det kan varaSå vacker! Den ser ny ut, måste varit en riktigt bra kille som ägt den innan.
New in, del 2!
Tackar!Riktigt snygg, grattis!
HahahhahaSub date
nice grattis, själv vågar man nog inte ens gå och fråga om man kan hamna på kölistan eftersom jag inte handlat där innanNu så. Drygt ett år i kö som tidigare kund. För två veckor sedan var jag in till AD:n och frågade vad status var och de kunde inte säga något annat än att alla deras listor på sportmodeller i stål var stängda. Döm om min förvåning när jag fick ett mail i torsdags där de frågade om jag fortfarande var intresserad ... Vad tror ni?
Våga fråga. Jag väntade 2.5 månad på min 114060. Inte kund sen tidigare. Mailade bara och frågade lite snälltnice grattis, själv vågar man nog inte ens gå och fråga om man kan hamna på kölistan eftersom jag inte handlat där innan
Ja det skadar väl inte att dra iväg ett mail, jag hade velat ha en sub med eller utan date som har mitt namn på certifikatet och som jag kan ge vidare till mitt barn när jag blir gammal.Våga fråga. Jag väntade 2.5 månad på min 114060. Inte kund sen tidigare. Mailade bara och frågade lite snällt
Nu så. Drygt ett år i kö som tidigare kund. För två veckor sedan var jag in till AD:n och frågade vad status var och de kunde inte säga något annat än att alla deras listor på sportmodeller i stål var stängda. Döm om min förvåning när jag fick ett mail i torsdags där de frågade om jag fortfarande var intresserad ... Vad tror ni?
Grattis! Får man av ren nyfikenhet fråga vilken AD du köpte den hos?
Gossar! Hämtade precis ut min efterlängtade sub och såg till min fasa på vägen hem att det är en mörk fläck på bezeln vid kl 3, den upplevs med blotta ögat och inte bara på bild. Vad bör jag göra? I övrigt en helt magisk klocka!
Nej nej, detta är en keeperEnkelt - Du bör sälja den till mig billigt
Säkert att det inte går att tvätta bort?Gossar! Hämtade precis ut min efterlängtade sub och såg till min fasa på vägen hem att det är en mörk fläck på bezeln vid strecket kl 3, den upplevs med blotta ögat och inte bara på bild. Vad bör jag göra? I övrigt en helt magisk klocka!
Champagnesprut förmodar jag?Har iofs inte testat då klockan är sprillans. Men känns tveksamt.
Edit: Det gick att tvätta bort....tji fick man för att man inte testade det först