Ja det får man verkligen hoppasWell, jag antar att dem har lite prutning med i deras prissättning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det får man verkligen hoppasWell, jag antar att dem har lite prutning med i deras prissättning
Vilken referens är det på den skönheten?
Vilken jäkla bild
5513Vilken referens är det på den skönheten?
Vilken referens är det på den skönheten?
Mycket trevlig!! Nu börjar jaktenTakk!! Det er en 5513 fra 1970. Såkalt «non-serif dial»
Non serif dial, aka regular dial? Även kallad enbart ”dial”?Takk!! Det er en 5513 fra 1970. Såkalt «non-serif dial»
Du borde ha en egen tråd, hur lyckas du med dessa suddiga, ofokuserade bilder? Det är ju nästan en bragd min vän!
Vad menar duDu borde ha en egen tråd, hur lyckas du med dessa suddiga, ofokuserade bilder? Det är ju nästan en bragd min vän!
Edit: tack för ett gott fniss igen...
Hahah, tack igenVad menar du
OpppsSnyggaste Submarinern i tråden.. Hatten av
16610 M-serie
Någon som kan svara på varför jag tycker att datum fonten skiljer sig mot andra 16610 man ser, tycker att den upplevs som fetare på nått sätt.
Snyggt!
Här är min, ser ganska lika ut?