Tummen upp!Vad tycker forumet om Serti? Har blivit mer o mer sugen på en . Bild lånad från nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tummen upp!Vad tycker forumet om Serti? Har blivit mer o mer sugen på en . Bild lånad från nätet.
Vad tycker forumet om Serti? Har blivit mer o mer sugen på en . Bild lånad från nätet.
Gillart!Vad tycker forumet om Serti? Har blivit mer o mer sugen på en . Bild lånad från nätet.
Ucars?
Dags för jobb igen
Asså!!! Sluta frestas!!!
GrymStenhårt! Min gamla:
FörlåtAsså!!! Sluta frestas!!!
Vad tycker forumet om Serti? Har blivit mer o mer sugen på en . Bild lånad från nätet.
Is ska det vara!Stenhårt! Min gamla:
Förlorat all sin charm, men därför den var billig med.
"Mint" och nyskuren. KulFörlorat all sin charm, men därför den var billig med.
Ja endast $60K USD. Nästan gratis...Förlorat all sin charm, men därför den var billig med.
Vet du om Los Angeles Watch Work (Beau Goorey?) lasrar boetterna?Förlorat all sin charm, men därför den var billig med.
Yes, det är väl en stor del av deras affärside?Vet du om Los Angeles Watch Work (Beau Goorey?) lasrar boetterna?
Nej. LAWW lägger inte till någon metall på något de restaurerar. Varken boetter eller länkar.Yes, det är väl en stor del av deras affärside?
Tack! Är inte alls insatt.Yes, det är väl en stor del av deras affärside?
Är jag inne på fel IG?Nej. LAWW lägger inte till någon metall på något de restaurerar. Varken boetter eller länkar.
I stand corrected, men vad märkligt.... Jag ringde dem nämligen för cirkus ett år sedan för att få prisuppgift på vad det skulle kosta att lägga på material och fix en lugg på en sub. Svaret jag fick var att de inte lade till material.Är jag inne på fel IG?
De lagar väl hål men lägger inte på material på en hel yta? Gissar bara för jag har inte pratat med dem.I stand corrected, men vad märkligt.... Jag ringde dem nämligen för cirkus ett år sedan för att få prisuppgift på vad det skulle kosta att lägga på material och fix en lugg på en sub. Svaret jag fick var att de inte lade till material.