• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Morning glory

E8CFE37F-14C3-4F86-9D83-53EBE01C0D95.jpeg

Skulle ni säga att det är dags för service på en 16610 från 08 om den drar sig + 12s på 24h?

Jag skulle lämna in den och få ett utlåtande från AD. Har den aldrig fått en service och går +12 så är det ganska sannolikt dags.
Det är en väns Sub och den är aldrig servad. Han jobbar inom det militära och har använt den varje dag, den har varit med om mycket med andra ord. Min 16610 som numera är såld servade jag efter 8år, dock gick den mycket bra innan med.

Den har helt klart levt ett hårt liv men nu var jag nyfiken på vad 11 år i militär tjänst gör med en klocka. Att sabrera skumpa med klocka är inte riktigt samma sak (om än ett skojigt påfund).
Den har varit med om diverse skjutningar, handgranatskast och ålning medelst hasning haha! Återkommer!

Tillbaka
Topp