Solstickan
Basic
Det är något speciellt med just 14060M på nato jämfört med en 114060 på nato tycker jag, så jäkla snyggt14060M på nato
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är något speciellt med just 14060M på nato jämfört med en 114060 på nato tycker jag, så jäkla snyggt14060M på nato
![]()
Go for itDet är något speciellt med just 14060M på nato jämfört med en 114060 på nato tycker jag, så jäkla snyggtKanske blir att pröva utan datum nu när man har testat på två stycken med datum. Bestämde mig egentligen vid köpet av min första sub att jag skulle ha en no-date men fastnade i sista sekund för en TT så blev ändrade planer..
Takk. Benytter Snapseed App eller Pixlr App på mpbilen (Samsung Note 8).Riktigt snyggt foto som vanligt! Vad kör du för pp eller filter på dina bilder?
Jämnar inte det ut sig, med tanke på att du sålde din Hulk för marknadspris?Sålt min hulk och är sugen på en 16610. Har ni några tips på vart man kan leta?
Kommer inte upp så många på klocksnack och på chrono24 är det helt tokiga priser.
Det är ju marknadspris när man säljer, när man sedan köper är det "tokiga priser"Jämnar inte det ut sig, med tanke på att du sålde din Hulk för marknadspris?
Tänkte exakt så, men ville lägga fram det på ett snyggare sättDet är ju marknadspris när man säljer, när man sedan köper är det "tokiga priser"![]()
Det är ju marknadspris när man säljer, när man sedan köper är det "tokiga priser"![]()
Jag använder Snabpseed jag med. Vad gör du för ändringar för att få till så bra känsla i bilderna?Takk. Benytter Snapseed App eller Pixlr App på mpbilen (Samsung Note 8).
De tre viktigste:Ambience, Healing og SelectionJag använder Snabpseed jag med. Vad gör du för ändringar för att få till så bra känsla i bilderna?
Som sagt, uteslutande riktigt fina foton.De tre viktigste:Ambience, Healing og Selection
Deretter: WB og Crop
Eksempel tatt nå: Original tatt med mobil nederst.
![]()
![]()
....när man säljer då gäller andra saker....Alla köptes, där efterfrågas ”vettiga priser”, ”jordnära priser” osvJämnar inte det ut sig, med tanke på att du sålde din Hulk för marknadspris?
Jämnar inte det ut sig, med tanke på att du sålde din Hulk för marknadspris?
Du får ingen gilla när du kallar den för tråkigTråksubben
![]()
Skick: Omöjligt att svara på i siffror?Hallå på er!
Jag tänkte kolla vilket pris som är rimligt för att betala för en tidig 90-tal Submariner Date med full-set?
Skick: 7/10
Förstår! Sällan använd, några hairlines, inga skador och länken i bra skick.Skick: Omöjligt att svara på i siffror?
BilderFörstår! Sällan använd, några hairlines, inga skador och länken i bra skick.
Typ 60-70Hallå på er!
Jag tänkte kolla vilket pris som är rimligt för att betala för en tidig 90-tal Submariner Date med full-set?
Skick: 7/10
Låter som bostadsmarknaden, fast minus ett par nollor.Alla sport-rolex måste gå upp i pris. Varje dag. Och alla måste tjäna minst 5 papp när man säljer.