• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

14060M på nato :)
66F798AB-D65E-4A83-8445-710D5CA0ED49.jpeg
Det är något speciellt med just 14060M på nato jämfört med en 114060 på nato tycker jag, så jäkla snyggt:) Kanske blir att pröva utan datum nu när man har testat på två stycken med datum. Bestämde mig egentligen vid köpet av min första sub att jag skulle ha en no-date men fastnade i sista sekund för en TT så blev ändrade planer..
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Det är något speciellt med just 14060M på nato jämfört med en 114060 på nato tycker jag, så jäkla snyggt:) Kanske blir att pröva utan datum nu när man har testat på två stycken med datum. Bestämde mig egentligen vid köpet av min första sub att jag skulle ha en no-date men fastnade i sista sekund för en TT så blev ändrade planer..
Go for it :). Femsiffrig sub no date är en härlig klocka. Funkar på både länk, vintageläder, nato och gummi.
 
Sålt min hulk och är sugen på en 16610. Har ni några tips på vart man kan leta?
Kommer inte upp så många på klocksnack och på chrono24 är det helt tokiga priser.
 

André.

Omega
Hallå på er!
Jag tänkte kolla vilket pris som är rimligt för att betala för en tidig 90-tal Submariner Date med full-set?:)

Skick: 7/10
 
Topp