Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt fin!Gillar kameran på nya Huawei p30 pro![]()
![]()
Ingen dålig bild heller!
Riktig fin!Gillar kameran på nya Huawei p30 pro![]()
![]()
Finns det så mycket att tycka? Ena har datum och den andra inte. Kör på det du tycker är snyggast eller mest användbartHej, har just nu en Rolex gmt 2 och funderar lite på att byta till en sub. Är dock kluven över om man ska ha date eller no-date! Vad tycker ni som har diverse?
Finns ju en anledning varför det bara finns en sub utan datumHej, har just nu en Rolex gmt 2 och funderar lite på att byta till en sub. Är dock kluven över om man ska ha date eller no-date! Vad tycker ni som har diverse?
Första Submarinern hade dock inget datumFinns ju en anledning varför det bara finns en sub utan datum
Skämt åsido, jag skulle prova båda och se vilken jag gillar. Jag tycker datum är halva grejen med en sub
Skulle jag inte haft ”turen” att köpa en grön till list så hade jag helt klart köpt en utan datum om jag skulle ha en ”vanlig” sub. Det är ju som sagt så dom ska se ut, om dom inte är gröna då förståsHej, har just nu en Rolex gmt 2 och funderar lite på att byta till en sub. Är dock kluven över om man ska ha date eller no-date! Vad tycker ni som har diverse?
Stämmer!Första Submarinern hade dock inget datum
https://www.google.se/amp/s/www.ablogtowatch.com/first-rolex-submariner-watch/amp/
Hade nog också valt en med datum, om jag inte redan hade klockor med denna komplikationStämmer!
Kanske var dåligt formulerat av mig, men det är ju en smaksak när det kommer till att välja![]()
Jäkligt fin! Vad är rimligt att betala för en HULK idag?Idag kör vi olika nyanser av grönt.
![]()
![]()
80’000:- tycker jag. Vissa andra verkar tycka att den är värd mer.Jäkligt fin! Vad är rimligt att betala för en HULK idag?
Haha tack. Jag har letat runt och hittar ingen under 120 000...80’000:- tycker jag. Vissa andra verkar tycka att den är värd mer.
Nej, det är nog svårt tyvärr. Det är en fantastisk klocka men såna pengar är ju lite knasigt ändå.Haha tack. Jag har letat runt och hittar ingen under 120 000...
Precis! Otroligt. Kronan kommer ju antaligen fortsätta rasa, så värdet lär inte gå ner direktNej, det är nog svårt tyvärr. Det är en fantastisk klocka men såna pengar är ju lite knasigt ändå.
På C24 ligger snittet på ca 137k per idag. Det har ju klättrat kraftigt den senaste tiden. Mycket beror det säkert på den svaga kronan dock.
Det är väldigt svårt att svara på, tror du får utgå lite ifrån egen preferens. Försök identifiera vad du ska använda klockan till.Hej, har just nu en Rolex gmt 2 och funderar lite på att byta till en sub. Är dock kluven över om man ska ha date eller no-date! Vad tycker ni som har diverse?
Hej, har just nu en Rolex gmt 2 och funderar lite på att byta till en sub. Är dock kluven över om man ska ha date eller no-date! Vad tycker ni som har diverse?
Riktigt snyggt foto som vanligt! Vad kör du för pp eller filter på dina bilder?Denne på en Speedy Tuesday.
![]()
En smaksak kan man tycka. Behöver du datumfunktionen? No date är liite smäckrare (12,22 mm tjock mot 12,55 för date) och mera submariner tycker jag. CleanHej, har just nu en Rolex gmt 2 och funderar lite på att byta till en sub. Är dock kluven över om man ska ha date eller no-date! Vad tycker ni som har diverse?