• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

KenKun

Patek
2-Faktor
A913C80A-0215-45EA-A5FD-72FB64F5150B.jpeg
 

DrFlex

Cartier
Gick det smidigt att montera Rubber B, var passformen bra? Nöjd so far?
Inga problem att montera och passformen är bra mot boet och mellan luggar. Lite besviken dock på att gummit var lite för högt så det låg emot bezeln vilket gjorde den lite seg att vrida. Men jag tog av och drog med lite sandpapper på gummits kant och sen blev det bra. Detta syns inte när rubber B sitter på då det är under bezeln.
Jag sätter på rubber B ibland och gillar det men alltid efter ett par veckor så blir längtan för stor efter länken och den åker på igen.
 
Inga problem att montera och passformen är bra mot boet och mellan luggar. Lite besviken dock på att gummit var lite för högt så det låg emot bezeln vilket gjorde den lite seg att vrida. Men jag tog av och drog med lite sandpapper på gummits kant och sen blev det bra. Detta syns inte när rubber B sitter på då det är under bezeln.
Jag sätter på rubber B ibland och gillar det men alltid efter ett par veckor så blir längtan för stor efter länken och den åker på igen.
Precis samma för mig. Brukar till och med plocka på mitt gummi när jag får köpsug för en ny klocka och vips så är suget borta
 
Topp