Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem att montera och passformen är bra mot boet och mellan luggar. Lite besviken dock på att gummit var lite för högt så det låg emot bezeln vilket gjorde den lite seg att vrida. Men jag tog av och drog med lite sandpapper på gummits kant och sen blev det bra. Detta syns inte när rubber B sitter på då det är under bezeln.Gick det smidigt att montera Rubber B, var passformen bra? Nöjd so far?
Precis samma för mig. Brukar till och med plocka på mitt gummi när jag får köpsug för en ny klocka och vips så är suget bortaInga problem att montera och passformen är bra mot boet och mellan luggar. Lite besviken dock på att gummit var lite för högt så det låg emot bezeln vilket gjorde den lite seg att vrida. Men jag tog av och drog med lite sandpapper på gummits kant och sen blev det bra. Detta syns inte när rubber B sitter på då det är under bezeln.
Jag sätter på rubber B ibland och gillar det men alltid efter ett par veckor så blir längtan för stor efter länken och den åker på igen.
Ser ut som ett rejält fullset! Snyggt!
Oooooh, jag letar efter en Sub från -92 eftersom det är mitt födelseår. Hör gärna av dig om du går i funderingar på att sälja, då står jag gärna först i kön.
Hur kommer det sig att det är SEL på det armbandet?
Det är SEL. Men det borde inte vara till en 92:aHur kommer det sig att det är SEL på det armbandet?![]()
Jaha, okej!Det är SEL. Men det borde inte vara till en 92:a. Länken är utbytt mot en nyare med SEL
Sålt din Batman eller bara kompletterat med en sub?Har gjort lite gästspel i GMT tråden, men det är här man hör hemma, känns skönt att kunna posta här igen
![]()
Sålt din Batman eller bara kompletterat med en sub?![]()
Vad är detta för mod? Trtiumtavla med grön ring?
![]()
HopplockVad är detta för mod? Trtiumtavla med grön ring?
![]()
SnyyyygtKaramell-Sub:
- Sett ovnen på 290 grader
- Legg en 116610LV midt i ovnen og med varmluft
- Steketid ca. 1 time og 20 minutter
- Ta ut og avkjøl
![]()