Är det din? Säljer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det din? Säljer du?
Japp det är min, men ska inte sälja nu.Är det din? Säljer du?
Inte än, men kanske lite senare, om du har inga bråttomJapp det är min, men ska inte sälja nu.
Letar du?
Det är det verkligen! MagiskInte än, men kanske lite senare, om du har inga bråttom
den är magisk![]()
Selger du hvis prisen er magisk?Japp det är min, men ska inte sälja nu.
Letar du?
Gränsfall, jag gillar henne, vi kommer utmärkt överens.Selger du hvis prisen er magisk?![]()
Riktigt finÄntligen fredag!
![]()
Tackar!Riktigt fin
Jäkligt fin! Den är ju så mkt bättre än 116610LV. Blir sugen på att skaka igång min som legat rätt länge nuÄntligen fredag!
![]()
Sälj den som den är. Gissar att den säljer enkelt för 75k.Godmorgon gott folk,
Har en fråga som kanske borde läggas i ”vad är den värd”-tråden men jag tänker att det är här Submariner experterna hänger
Har en 114060, utplockad hos AD 2017 av mig, fullset. Jag funderar på att sälja den, men efter flitigt användande finns det en del hairlines och några ordentliga märken:
På boetten:
![]()
På låset:
![]()
samt en väldigt tunn repa på glaset (vid perpetual):
![]()
Vad säger ni, bör man åtgärda detta innan försäljning eller är det bättre att låta den vara opolerad och att köparen får avgöra om man vill göra något åt detta?
Sist en liten indikation på var man kan ligga prismässigt med nuvarande skick? Tack på förhand![]()
Det undrar jag. Tycker 114060 verkar ganska lugn jämfört med annat i Rolexhysterin. Jag sålde min i bättre skick (nån ding och sådär, men inga såna stygga repor) för 71500:- för någon månad sen.Sälj den som den är. Gissar att den säljer enkelt för 75k.
Använder den ytterst sällan, men man blir lika glad varje gång. Gillar Hulken också men det är två olika klockor som bärs olika. Hulk får mer handledstid dock.Jäkligt fin! Den är ju så mkt bättre än 116610LV. Blir sugen på att skaka igång min som legat rätt länge nu
Godmorgon gott folk,
Har en fråga som kanske borde läggas i ”vad är den värd”-tråden men jag tänker att det är här Submariner experterna hänger
Har en 114060, utplockad hos AD 2017 av mig, fullset. Jag funderar på att sälja den, men efter flitigt användande finns det en del hairlines och några ordentliga märken:
På boetten:
![]()
På låset:
![]()
![]()
Vad säger ni, bör man åtgärda detta innan försäljning eller är det bättre att låta den vara opolerad och att köparen får avgöra om man vill göra något åt detta?
Sist en liten indikation på var man kan ligga prismässigt med nuvarande skick? Tack på förhand![]()
Hade polerat, folk är rädda för djupare repor på dyra blanka sportur.Godmorgon gott folk,
På boetten:
![]()
På låset:
![]()
![]()
Riktigt bra!Kanonväder i dag![]()
Tack väldigt nöjd med den faktiskt.Riktigt bra!
Den på Blocket va?KS:are!
Jag har dålig koll på Rolex o vänder mig därför till er.
Jag har fått ett erbjudande på en Submariner 116610LN inhandlad av nuvarande ägaren 2018 på LW. Fullset och skicket uppskattas till 4/5.
Klockan är uttagen i Tyskland 2016
Vad är ett rimligt pris för detta? Jag har som sagt dålig koll o hade uppskattat er hjälp![]()
Den har legat ute tidigare. Han lovade att skicka bilder men har inte gjort det. Känns lite o-safeJa, den ligger på blocket. Vad tror du? @KenKun
KS:are!
Jag har dålig koll på Rolex o vänder mig därför till er.
Jag har fått ett erbjudande på en Submariner 116610LN inhandlad av nuvarande ägaren 2018 på LW. Fullset och skicket uppskattas till 4/5.
Klockan är uttagen i Tyskland 2016
Vad är ett rimligt pris för detta? Jag har som sagt dålig koll o hade uppskattat er hjälp![]()
Varför ställer du just denna frågan i detta fallet?Ja, den ligger på blocket. Vad tror du? @KenKun