Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte, bara jag som utgick från att alla var kapabla att söka sig till att detta är ett väldigt lågt pris. Luktar scam lång väg, som sagt.Varför jag ställer frågan i detta fallet? För att jag blivit erbjuden att köpa den, men har dålig koll på Rolex & mottar gärna tips på de som är bevandrade i märket, här finns ju massor av kompetens. är det konstigt tkr du?@vaniljglass
Avrådde en kollega från den klockan i veckan, för bra för att vara sann
Vet inte, bara jag som utgick från att alla var kapabla att söka sig till att detta är ett väldigt lågt pris. Luktar scam lång väg, som sagt.
Sälj den som den är. Gissar att den säljer enkelt för 75k.
Det undrar jag. Tycker 114060 verkar ganska lugn jämfört med annat i Rolexhysterin. Jag sålde min i bättre skick (nån ding och sådär, men inga såna stygga repor) för 71500:- för någon månad sen.
Sen tycker jag precis som du @Tomas Eriksson att @Sideshow Bob ska låta den vara som den är.
Låt dings/repor vara. Men möjligt att det skulle löna sig att byta ut glaset dock.
Håller med @Öbo gällande prissättningen.
I befintligt skick skulle jag säga runt 69-70k.
Hade polerat, folk är rädda för djupare repor på dyra blanka sportur.
Grym klocka, hoppas att kunna äga en sådan i framtiden
En vattenresistent dykarklocka som klarar av att ligga i vatten, är väl inte något chockerande? är det inte det dem är byggda för?
Gör det ingen vits med att den ligger och skräparJäkligt fin! Den är ju så mkt bättre än 116610LV. Blir sugen på att skaka igång min som legat rätt länge nu
Bättre att prioritera klocka framför bil om det var det du syfta på![]()
Svenssonlivet levererar![]()
HahaBättre att prioritera klocka framför bil om det var det du syfta på![]()
Bättre att prioritera klocka framför bil om det var det du syfta på![]()
Haha! Ja precis!Nästa steg blir en helguldsdaytona och ingen bil! Så man kan känna sig lite mer stockholmish menar jag
![]()
4-siffrig givetvis?Vil kjøpe en sub igjen, men det er jo umulig å bestemme seg for modell. Har hatt 116610, 16610 og 16800 før. Tror jeg er mest sugen på en nodate denne gangen.
6 eller 5 siffrig? Hva skal man velge?![]()
Det er jo selvsagt at man vil ha 4-siffrig, men det er tyvärr lite for dyrt nu.4-siffrig givetvis?
Skulle hävda att det är 5- & 6-siffriga som är för dyra.Det er jo selvsagt at man vil ha 4-siffrig, men det er tyvärr lite for dyrt nu.
Vad är vettigt att betala för en 4-siffrig i ok skick?Skulle hävda att det är 5- & 6-siffriga som är för dyra.![]()
Så kan man jo også se det og jeg holder helt med, men även om 4-siffriga kanskje gir mer värde for pengene så er det over min budgettSkulle hävda att det är 5- & 6-siffriga som är för dyra.![]()