• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

kvarre

Cartier
2-Faktor
Klipper en soldnedgång.
BEB720DD-C7AE-4B5C-9978-EA65B95FA921.jpeg
 

koze

Panerai
2-Faktor
Vet att det diskuterats förut, men hittar inte nu. Väntar en SubC i veckan som kommer med 4 löstagbara länkbitar, hur många ska det vara för att vara komplett? Behöver egentligen inte fullt antal, men mer för att få en känsla för om jag redan nu ska komplettera med fler bitar. Min handled är typ 17,5-18.
 
Vet att det diskuterats förut, men hittar inte nu. Väntar en SubC i veckan som kommer med 4 löstagbara länkbitar, hur många ska det vara för att vara komplett? Behöver egentligen inte fullt antal, men mer för att få en känsla för om jag redan nu ska komplettera med fler bitar. Min handled är typ 17,5-18.
Då levereras den precis så som jag använder den. 4 avtagbara hellänkar på. Min handled mäter 16,5-17, men då har jag spännet näst längst in också, så du bör klara dig på 4. Har alla länkar tillhanda, tror det är 2 i lådan(eller 3), kan dubbelkolla imorgon :)
 
Topp