Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen?Hur ska det vara med 1000ft = 300m / 1000 ft = 300 m egentligen? Finns det variationer på olika serial, eller är det något som är rätt/fel?
Tänker alltså på mellanrummet mellan 0 -> ft och 0-> m
I detta fallet på 14060M, båda bilderna stulna från chrono24
Inte mitt område men det finns olika beroende på model och även år, vill jag minnas
Tack, har försökt leta mig fram genom bilder. Känns som de senaste modellerna är utan mellanrum?Inte mitt område men det finns olika beroende på model och även år, vill jag minnas
Tack, har försökt leta mig fram genom bilder. Känns som de senaste modellerna är utan mellanrum?
De 2 jag postade ovan är har ju båda graverad rehaut så de kan bara skilja max 3 år på dem, 2007-2010?
Tillverkades 14060 till 2012?2012 var sista året vill jag minnas.
Vad tycker ni om smurf kontra hulk? jag är mer för det gröna men smurf är otroligt fräsch också
Svårt att jämföra ädelmetaller med stålVad tycker ni om smurf kontra hulk? jag är mer för det gröna men smurf är otroligt fräsch också
Ingen fan av hulk, men hadde det kommet en blå stålsub hadde jeg gjerne kjøpt den.Vad tycker ni om smurf kontra hulk? jag är mer för det gröna men smurf är otroligt fräsch också