Har du en bild?Vill bara inflika att min 114060 ser liknande ut vid loggan på låset och den tog jag ut ny 2014 hos Bergströms, så det måste inte innebära att någon annan varit framme än Rolex själva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du en bild?Vill bara inflika att min 114060 ser liknande ut vid loggan på låset och den tog jag ut ny 2014 hos Bergströms, så det måste inte innebära att någon annan varit framme än Rolex själva.
Handlaren la dig på rygg helt och tar tillbaka den och täcker transportkostnaden. Fick ett erbjudande om att hoppa upp till en 116610 men gillar 114060 mycket mer.Hoppas det löser sig. I värsta fall annars får du kanske gå över den väldigt lätt för att få en mer riktig finish. Den ser vass ut, men något grov i borstningen som sagt.
Ligger en på blocket nu för kanske samma peng du gav...Handlaren la dig på rygg helt och tar tillbaka den och täcker transportkostnaden. Fick ett erbjudande om att hoppa upp till en 116610 men gillar 114060 mycket mer.
Grundregeln: Be om råd innan, köp sen.Jag betalade ändå typ 8 över list, så det var inte som att jag jagade världens klipp heller utan tvärtom sökte jag ett seriöst objekt
Bra! Fortsätt med surfplattan!taget med surfplattan
Jag litade på att en handlare visste vad han snackade om. Men hursomhelst så blir det en retur.Grundregeln: Be om råd innan, köp sen.
Med det sagt så går borstningen att fixa med väldigt lite materialförlust. Eller snarare låt det vara, vardagsbruk kommer ”snygga till” fulborborstningen.
Tar han tillbax utan utlåtande från AD nu?Jag litade på att en handlare visste vad han snackade om. Men hursomhelst så blir det en retur.
Jag tror att jag kommer kunna lösa en för närmre 80, har en privatperson som erbjuder en för 7500 eur.Ligger en på blocket nu för kanske samma peng du gav...
Ja, enligt öppet köp så har jag oavsett två veckors returrätt. Han är nog inte supersugen på en dålig recension.Tar han tillbax utan utlåtande från AD nu?
Är det hela värden då? Behåll och använd iställetJa, enligt öppet köp så har jag oavsett två veckors returrätt. Han är nog inte supersugen på en dålig recension.
Är det hela värden då? Behåll och använd istället
I en värld där olika varianter på taveltext slår flera hundra tusen så är det klart att detaljer spelar roll. Och om man betalar 82 papp för en opolerad klocka så vill man ju inte upptäcka att den är fulpolerad.Är det hela värden då? Behåll och använd istället
Jo men nu har du ju köpt en basmodell som knappast är rare, be säljaren bekosta en borstning av spännet så slipper du skicka iväg denI en värld där olika varianter på taveltext slår flera hundra tusen så är det klart att detaljer spelar roll. Och om man betalar 82 papp för en opolerad klocka så vill man ju inte upptäcka att den är fulpolerad.
köpt ny sub igjen? Det tog inte lång tid
Bra uppmärksammat! Helt korrekt, livet rullade bara på 4-5 veckor innan jag förstod att jag inte kan leva utan en subköpt ny sub igjen? Det tog inte lång tid
Er vel så det er med suben. Måste hitta en själv, men ingen på köp och sälj. Får vel ta nån från blocket snartBra uppmärksammat! Helt korrekt, livet rullade bara på 4-5 veckor innan jag förstod att jag inte kan leva utan en sub
Perfekt! Slipper gjerne kjøpe från Blocket så skal du sälja kjøper jeg den gjerneHar två no-date sub vilket jag tycker börjar bli en för mycket. Suget efter en fin 1680 har tilltagit så förmodligen så får min 114060 från 2018 lämna mig snart. @Bjornj håll koll på Säljes så kanske den dyker upp där till veckan
Funderar ett tag till men det blir nog så att jag säljer den inom kortPerfekt! Slipper gjerne kjøpe från Blocket så skal du sälja kjøper jeg den gjerne
Testat tvätta den? Ser nästan som fett snarare än en strukturskillnad.Otroligt nöjd med min 114060, men lite förvånad över den slarviga fabrikspoleringen på låset. Kolla den blankare ytan vid loggans överdel. Köpt av handlare som på heder och samvete lovar att den är opolerad (stämplad 2018, har ingen anledning att misstro handlaren) och att jag kan bekräfta det hos AD. Hur ser era lås ut?
Ja, det är inte fett eller smuts.Testat tvätta den? Ser nästan som fett snarare än en strukturskillnad.