Nja, svarv och svets vid lite större skador..Tror det finns folk globalt som kan använda lapping machine för att åtgärda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, svarv och svets vid lite större skador..Tror det finns folk globalt som kan använda lapping machine för att åtgärda.
Mysiga!@kvarre köp en grön 5 reffare. Då kan du hitta fina ex som du kan bada med.
Den hade man ju velat vara med på!Några vintage sub dök upp på kvällens GTG
Fin Iolex!Tidig morgon på Arlanda
Haha fattade inte först nu såg jag..Fin Iolex!
Haha fattade inte först nu såg jag..
NoteratDen hade man ju velat vara med på!
Är just nu utan Sub dock, sålde den efter 9år på armen.Noterat
Inte många kvarter från dig faktiskt, nästa gång!Den hade man ju velat vara med på!
Vad roligt, mer än gärna!Inte många kvarter från dig faktiskt, nästa gång!
Jag är kanske petig men jag hade inte lagt 95K utan länk och box.
Helt ok. box får du för en tusenlapp och länk 7-9 ?
Inte jag heller, men jag tror det blir svårt att hitta billigare. Antar att den skulle kosta 120-130 fullset så 95 är nog rätt pris idag, om inte tom billigt.Jag är kanske petig men jag hade inte lagt 95K utan länk och box.
Missade att länken saknades. 95 är ok och som @Compiss säger så komplettera med länk och box för typ 10k så har du allt utan cert för 105. Då motsvarar det nog marknadsvärde.Inte jag heller, men jag tror det blir svårt att hitta billigare. Antar att den skulle kosta 120-130 fullset så 95 är nog rätt pris idag, om inte tom billigt.
Hur vet man att det är en kermit och inte moddad 16610 då?Missade att länken saknades. 95 är ok och som @Compiss säger så komplettera med länk och box för typ 10k så har du allt utan cert för 105. Då motsvarar det nog marknadsvärde.
Det lär ju vara under marknadsvärdet då ändå?Missade att länken saknades. 95 är ok och som @Compiss säger så komplettera med länk och box för typ 10k så har du allt utan cert för 105. Då motsvarar det nog marknadsvärde.
Cert finns så det var ju bra!Missade att länken saknades. 95 är ok och som @Compiss säger så komplettera med länk och box för typ 10k så har du allt utan cert för 105. Då motsvarar det nog marknadsvärde.
Tänkte detsamma! Framgår det på certet?Hur vet man att det är en kermit och inte moddad 16610 då?
Hur vet man att det är en kermit och inte moddad 16610 då?[/QUOTE