Tack för ditt beröm av klockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för ditt beröm av klockan
Tack Ja, den sitter väldigt säker, har absolut inga planer på att sälja den men man vet aldrig vad som händer i framtidenDet där var inte bra för psyket. Verkligen fin! Gissar att den sitter säkert?
Förstår dig! Du vet var jag finns.Tack Ja, den sitter väldigt säker, har absolut inga planer på att sälja den men man vet aldrig vad som händer i framtiden
Fin! Jag är bra sugen på en.Åter på armen 16800
Är inte den lite ny för dig?Fin! Jag är bra sugen på en.
Haha jo men jag kan tänka mig att vara lite modern med.Är inte den lite ny för dig?
Aldrig fel med lite omväxlingHaha jo men jag kan tänka mig att vara lite modern med.
Precis!Aldrig fel med lite omväxling
Kan ju vara fler saker som är otäta. Boett/baken etc. Så allt går ju att få tätt men då kanske man måste byta ut hela bakboetten te.x.Om man servar och byter packningar på en plexi-sub, kan man alltid garantera att dom går att trycka täta till t.ex 100m?
Har inga erfarenheter alls av vintage.
Nej. Korrosion på boetten kan påverka.Om man servar och byter packningar på en plexi-sub, kan man alltid garantera att dom går att trycka täta till t.ex 100m?
Har inga erfarenheter alls av vintage.
Kan ju vara fler saker som är otäta. Boett/baken etc. Så allt går ju att få tätt men då kanske man måste byta ut hela bakboetten te.x.
Nej. Korrosion på boetten kan påverka.
Omöjligt att uttala sig om. Fall till fall och en uris måste såklart trycktesta och bedöma.Tack för svar!
När boetten korroderat så är det endast byte av den som kan garantera vattentätheten? Det går inte att åtgärda utan att förstöra boett?
Fattar!Omöjligt att uttala sig om. Fall till fall och en uris måste såklart trycktesta och bedöma.
Var det något särskild objekt du kollat på?Fattar!
Tyvärr inte.Var det något särskild objekt du kollat på?
Mycket bättre än 6-siffriga ditonTyvärr inte.
Prövade en 5-siffrig igår och fick lite feeling på de äldre boetterna.
Tror det finns folk globalt som kan använda lapping machine för att åtgärda.Tack för svar!
När boetten korroderat så är det endast byte av den som kan garantera vattentätheten? Det går inte att åtgärda utan att förstöra boett?