Det är din gamlaEnda klocka jag riktigt saknar......
(Skulle kunna vara min gamla)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är din gamlaEnda klocka jag riktigt saknar......
(Skulle kunna vara min gamla)
Det är din gamla
Oki... visste inte att det var fel att skriva något istället för att bara trycka like...Sluta trams-posta för att komma upp i 50 inlägg!
Det finns en "gilla" knapp ni enkelt kan använda om ni tycker något är "snyggt" eller "fint"
”Gilla” knappen finns där av en anledning. Tänk vilket scroll-VM det skulle bli om alla kommenterade alla bilder med ”snygg” eller liknande...Oki... visste inte att det var fel att skriva något istället för att bara trycka like...
Tips! Bond inleder Goldfinger med att dyka (utklädd till fiskmås) och därefter tajma en sprängning med sin Submariner.I James Bond from russia with love , lite vintage submariner
Jag som precis hoppade över Goldfinger för jag tyckte jag kom ihåg så mycket ur den. Minns dock inte det där så kanske får kolla på den iaf hahaTips! Bond inleder Goldfinger med att dyka (utklädd till fiskmås) och därefter tajma en sprängning med sin Submariner.
Tips! Bond inleder Goldfinger med att dyka (utklädd till fiskmås) och därefter tajma en sprängning med sin Submariner.
Köpte precis min första Rolex, en beggad guld/stål.
Hur mycket brukar dom väga? Tycker min känns väldigt lätt(135gram).
Förmodligen för att det är väldigt lite guld.Köpte precis min första Rolex, en beggad guld/stål.
Hur mycket brukar dom väga? Tycker min känns väldigt lätt(135gram).
Vad är det för referens?
https://millenarywatches.com/rolex-engraved-rehaut/Hej , vad menas med en submariner 14060 Rehaut RRR?
vad är skillnaden mellan en sådan och en vanlig 14060?
MagisktPostade för ett tag sedan i den här tråden om mitt länk-projekt till min röding, så här blev resultatet Rolex USA "C&I" nitlänk:
It looks good
Testar jubilee
Vet ej nu men nej,Wow Submariner på jubilee såg bra ut. Har den någonsin sålts med det?
Vet ej nu men nej,
även från gamla Sub’s till nya, om jag har rätt då gamla gmt’s har sålts och nu nyare med samt datejust. Klocknörd’s får rätta mig om jag har fel