Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste säga att äldre Sub’s är mycket snyggare o trevligare än nyare. De är alldeles för charmiga.Ångrar inte att jag gick för en med datum!
Jag håller helt med!Måste säga att äldre Sub’s är mycket snyggare o trevligare än nyare. De är alldeles för charmiga.
Grattis till nyförvärv!
Håller också med, men då med målad tavla,som den 5513 gilt, lite högre uppMåste säga att äldre Sub’s är mycket snyggare o trevligare än nyare. De är alldeles för charmiga.
Grattis till nyförvärv!
Tack!Håller också med, men då med målad tavla,som den 5513 gilt, lite högre upp
Kanske,jag har haft nitad länk på Sub.1680 ,ock länken var alldeles för lätt,jämfört mor klockan.Bytte tillbaka till 90150Tack!
Breda bevels samt nitad länk gör oxå sin sak till..
Jag personligen tycker solida länkar är både klumpiga o tunga. Nitade o vikta är både skönare o lättare men även estetiskt mer tilltalande. Sen ska det såklart sitta en korrekt länk på rätt klocka.Kanske,jag har haft nitad länk på Sub.1680 ,ock länken var alldeles för lätt,jämfört mor klockan.Bytte tillbaka till 90150
Jag håller helt med!
Tack så mycket!
Väldigt fin klocka! Gillar den starkt!
5513 från tidigt 80-tal
Tips! Istället för att skriva att du ”gillar den” så tryck:Väldigt fin klocka! Gillar den starkt!
Vad hände nu? Är det nya reglerna?Tips! Istället för att skriva att du ”gillar den” så tryck:
Samma effekt men renare flöde för oss andra...
Bra skit.Favoritsubben
Jag skulle inte bli förvånad. Och jag tror att det finns en anledning till att ADs försöker sälja ut sina SubsVad tror folk, kommer det någon ny Sub i 2020?
Det känns lite så, när det överlag börjar dyka upp en hel del ny uthämtade SubsJag skulle inte bli förvånad. Och jag tror att det finns en anledning till att ADs försöker sälja ut sina Subs
@PepsiGuy kanske vet
Vilken år kom senaste modell?Jag skulle inte bli förvånad. Och jag tror att det finns en anledning till att ADs försöker sälja ut sina Subs
@PepsiGuy kanske vet
2010Vilken år kom senaste modell?
Ja jag gillar både den och 116610LNMen ändå fin!
tråksub
Ja jag gillar både den och 116610LN
Listmagi när den är som bäztSkönast med list-grönt! Kramiz