Argentinska JLC bandet på HŪLKEN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy!Argentinska JLC bandet på HŪLKEN
Nää.... Gummi på sin höjd, tycker jagArgentinska JLC bandet på HŪLKEN
Snyggt! Mjuk tandborste och tvål
Vettigt! Låter som att vi kör samma receptLjummet vatten, tvål och TePe extra soft.
Nää.... Gummi på sin höjd, tycker jag
Om du vill ha en riktigt bra mejsel så ska en Horofix 1.7mm enligt många vara den bästa.Hade behövt justera min lite men måste köpa en mejsel först.
Helt fel tajming att sälja, om du vill maxa, vilket du lär märka snartHej,
Jag går i tankarna att sälja min Rolex submariner date 116610LN (Årsmodell 2016).
Jag har tre frågor jag hoppas ni kan besvara.
1. För att få ett så högt slutpris som möjligt bör jag sälja innan garantin utgår 2021 eller spelar det ingen roll?
2. Vilken platform ger generellt högst slutpris, blocket, chrono24, auktion?
3. Vad TROR ni om den fortsatta prisutvecklingen? Jag köpte min klocka för 69.000kr år 2017 och idag uppskattar jag värdet till 90-100tkr(?). Klockan har haft en väldigt bra värdeutveckling.
Tack på förhand,
Med vänlig hälsning, Rico
Hej,
Jag går i tankarna att sälja min Rolex submariner date 116610LN (Årsmodell 2016).
Jag har tre frågor jag hoppas ni kan besvara.
1. För att få ett så högt slutpris som möjligt bör jag sälja innan garantin utgår 2021 eller spelar det ingen roll?
2. Vilken platform ger generellt högst slutpris, blocket, chrono24, auktion?
3. Vad TROR ni om den fortsatta prisutvecklingen? Jag köpte min klocka för 69.000kr år 2017 och idag uppskattar jag värdet till 90-100tkr(?). Klockan har haft en väldigt bra värdeutveckling.
Tack på förhand,
Med vänlig hälsning, Rico
Tack, vilken handelsplats rekommenderar du?Av de handelsplatser du listar kommer du få både bäst pengar och flest däcksparkare på Blocket. Auktion är nog att utesluta iom säljarprovision om vanligen 15%(?) och då den här klockan finns i överflöd på grå- och andrahandsmarknaden är det inte rätt objekt för en auktion. Framtida prisutveckling är svårt att spå. Sälj klockan och köp andra tillgångar om du vill spekulera är mitt råd.
Av de handelsplatser du listar kommer du få både bäst pengar och flest däcksparkare på Blocket. Auktion är nog att utesluta iom säljarprovision om vanligen 15%(?) och då den här klockan finns i överflöd på grå- och andrahandsmarknaden är det inte rätt objekt för en auktion. Framtida prisutveckling är svårt att spå. Sälj klockan och köp andra tillgångar om du vill spekulera är mitt råd.
Ljummet vatten, vanlig handtvål och en mjuk barntandborste.
Tvättade lite sub tidigare. Hur tvättar ni?
Kom igen nu för f-n...ed
Tack, kommer inte sälja klockan om jag inte får ut ett bra pris. Frågan är vad ett bra pris är...har du någon uppfattning om värdet?
80k är ett bra prised
Tack, kommer inte sälja klockan om jag inte får ut ett bra pris. Frågan är vad ett bra pris är...har du någon uppfattning om värdet?
Tack!80k är ett bra pris
Hahahaha! Det här blir ju bara bättre och bättre...Om du inte vill tillföra något av värde är det bättre att du är tyst. TACK!
Den blev bara dyrareHej.
Är det någon som vet om någonting ändrades på Date och no date o samband med prishöjningen vid årsskiftet? Eller får man ”samma” klocka om man köper -19 eller -20?
Ber om ursäkt om svaret finns tidigare i tråden..
Tillbaka till denna tråd, nu med en 16800 som jag bytte till mig igår med en trevlig forummedlem
Hur långt är ett snöre? Den är värd vad någon vill betala.ed
Om du är rädd för dina pengar så bör du sälja illa kvickt.Hallå kära sub-vänner! Har en fråga som kanske ställts tidigare, så ifall ber jag om ursäkt för det. Hade varit kul att veta av ren nyfikenhet, om vi skulle se en liknande utveckling på aktiemarknaden och den reala ekonomin som under finanskrisen 08, vad blir då effekterna på andrahandsmarknaden för submarinern (kortsiktigt givetvis)? Tänker att ni som kanske var med då har har bra insikt i ngt sådant.
Allt gott!
Är det inte ovanligt många sub:ar till salu nu? Märkligt att intresset fallit för så många samtidigt. För inte kan det väl vara så att man köper en dyr klocka av någon annan anledning än att man faktiskt vill ha den, och är genuint intresserad?
- Nääej, nääej, det kan jag väl aldrig tro.