enord
Basic
All right, gott att veta även om det inte hjälper mig asmycket i dagsläget haha. TackHos vissa räcker det med 2 köp till ett värde av under 200k för att få en sub iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All right, gott att veta även om det inte hjälper mig asmycket i dagsläget haha. TackHos vissa räcker det med 2 köp till ett värde av under 200k för att få en sub iaf
Hos vissa räcker det med 2 köp till ett värde av under 200k för att få en sub iaf
Det finns att finnas på Tid och ting.se där finns det mycket trevliga saker att se på.Vart är bandet köpt?
Jag vet folk som fått köpa både 114060 samt 116610 som gjort köp för under 200k totalt hos samma ad.Vad menas med ”under 200k”? Räcker det isf att köpa två klockor för 50k st? Eller menar du att värdet ska vara ca 200k?
Saknas bara texten ”rare pointed crown guards”Att handlare, så även jag, har en tendens att slänga med fina uttryck för att beskriva en klocka är kanske inte ovanligt.
Här två 14060 vars case bedöms som excellent, kolla kronskydden. Lite förvånande dock att en såpass välkänd handlare kommer undan med det, eller så är det kanske därför dom gör det? Money talks.
Omega Seamaster..Kan suben vara den mest användbara kostymbeater som gjorts, eller finns det andra lyxklockor eller märken som har bättre "beaters"?
Nu tar jag för givet att alla förstår att jag inte menar BEATER i det avseendet som det nog ursprungligen varit tänkt utan mer en bra och tålig klocka med ett riktigt urverk, inte batteri, men som tål en del smisk ändå?
Eller finns det "bättre" kostymbeaters där ute?
Vad är eran åsikt i det hela?
Menar du att den är "BÄTTRE", eller att den är ett värdigt substitut?Omega Seamaster..
Vacker! Får jag fråga vad du fick ge för denna?Submariner 16800, matt med safir.
Vad är en kostymbeater?Kan suben vara den mest användbara kostymbeater som gjorts, eller finns det andra lyxklockor eller märken som har bättre "beaters"?
Nu tar jag för givet att alla förstår att jag inte menar BEATER i det avseendet som det nog ursprungligen varit tänkt utan mer en bra och tålig klocka med ett riktigt urverk, inte batteri, men som tål en del smisk ändå?
Eller finns det "bättre" kostymbeaters där ute?
Vad är eran åsikt i det hela?
Ja det är mitt uttryck för en "beater".Vad är en kostymbeater?
Vad lever du för liv?Ja det är mitt uttryck för en "beater".
En beater ska väl egentligen vara av model g shock, men jag tänker lite som "skrivbordsdykare".
Alltså en "beater" som kanske används istället för dress och kontorsklockor och tål det mesta i ett aktivt liv men inte kräver en g shock eller liknande.
Vad menar du?Vad lever du för liv?