Helt rätt, tror denna kommer sitta hårt på handleden ett par dagar nu!Härligt!
Jag har kört Panerai hela veckan, men imorrn får det bli 16610 - inget snack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt, tror denna kommer sitta hårt på handleden ett par dagar nu!Härligt!
Jag har kört Panerai hela veckan, men imorrn får det bli 16610 - inget snack!
Fint med nytt glass, fordi cyclops da har fått AR-coating på undersiden.Tar och bumpar denna tråd med min hemkomna 16610 som varit iväg på service och glasbyte någon vecka!
Ja precis, och så är det inte någon stor ding mitt på cyclopsen som gör att den är mer olsälig! Mycket nöjd!Fint med nytt glass, fordi cyclops da har fått AR-coating på undersiden.
Snyggt!Sådärja - då satt den på armen igen!
Är också sugen på alternera med gummi!
Om man ska tro på ryktena så ska hulk i stål försvinna och istället endast komma i guld. Dvs 126618LV.Ganske ulike - egentlig. Spent på hvordan 126610LV kommer til å se ut.
Om man ska tro på ryktena så ska hulk i stål försvinna och istället endast komma i guld. Dvs 126618LV.
Fantastiskt fin duo du har
Ser super ut!Tar och bumpar denna tråd med min hemkomna 16610 som varit iväg på service och glasbyte någon vecka!
Kanske har vi sett det sista av Sub LV på ett tag? Ska bli spännande att se var som kommer när det väl kommer!Ganske ulike - egentlig. Spent på hvordan 126610LV kommer til å se ut.
Bara om någon har polerat bort en millimeter.Enligt Uret är 14060M 39mm i diameter, stämmer det?
FYPBara om någon har polerat bort en HALV millimeter.
Flott foto. Nå fikk jeg lyst å bære en monokrom Submariner igjen.Idag fick Subben smaka på vatten i form av regn igen...
Hahah, tack så mycket! Du kan ju alltid byta ut ditt insert i kermiten till ett svart!Flott foto. Nå fikk jeg lyst å bære en monokrom Submariner igjen.
Utav ren nyfikenhet, får man fråga vad glasbytet gick på?Tar och bumpar denna tråd med min hemkomna 16610 som varit iväg på service och glasbyte någon vecka!
Det gick på 2400krUtav ren nyfikenhet, får man fråga vad glasbytet gick på?
Hade gissat på det tredubbla!Det gick på 2400kr
Varför då? Det är ju typ vad en service kostar.Hade gissat på det tredubbla!
Tack
Lollipop, cool!