Stort grattis, bra val även fast jag är lite av ett date fanNu är jag med i klubben!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis, bra val även fast jag är lite av ett date fanNu är jag med i klubben!
Oklart, gjorde aldrig något trycktest men du verkar ha klarat dig bra! Hur är det med denna? Skål förresten
Tät juli 2019 på Klockmaster Gävle.. testade den tillsammans med min DJ.Oklart, gjorde aldrig något trycktest men du verkar ha klarat dig bra! Hur är det med denna? Skål förresten
Återkommer med bildbevis imorgonTät juli 2019 på Klockmaster Gävle.. testade den tillsammans med min DJ.
Vågar du?
Jag skulle trycka den igen innan bad.. too much to looseTät juli 2019 på Klockmaster Gävle.. testade den tillsammans med min DJ.
Vågar du?
Äsch. Det är ju en Rolex sub!Jag skulle trycka den igen innan bad.. too much to loose
Äsch då de är superluminova, sånna görs ju fortfarandeTrist att sabba org tavla OM olyckan är framme
Tänk att det alltid är lätt att tycka från bänkenÄsch då de är superluminova, sånna görs ju fortfarande
Ja men precis! Garanterat tät livet ut.Äsch. Det är ju en Rolex sub!
Original är original, vilket iaf jag föredrar att ha. Oavsett om den fortfarande tillverkas.Äsch då de är superluminova, sånna görs ju fortfarande
Blev det att sätta dit en länkbit till?Oklart, gjorde aldrig något trycktest men du verkar ha klarat dig bra! Hur är det med denna? Skål förresten
Yes, den åkte på. Blev kanon!Blev det att sätta dit en länkbit till?
Hahaahah, alltid!Tänk att det alltid är lätt att tycka från bänken
Ja visst är det så, skojar ju bara lite med digOriginal är original, vilket iaf jag föredrar att ha. Oavsett om den fortfarande tillverkas.
Kul! Grattis till en himla fin klocka!
Snabbt marscherat! Grattis till en klassiker
Ja, det var snabba puckar men ett mycket bra val!
Stort grattis, bra val även fast jag är lite av ett date fan
https://klocksnack.se/forums/handla-säljes-bytes-tillbehör.50/Hej! Nyligen skaffat mig en Submariner 16610.
Fick med ett oranget Rubber B. Undrar om någon är sugen på ett byte mot ett svart?
Han har ju inte tillgång
Hahaha! Tänkte inte på det...Han har ju inte tillgång
Hahahah, men helt klart rätt att skicka dem dit. Nu må han bara börja posta håååårtHahaha! Tänkte inte på det...
”Snygg klocka”Hahahah, men helt klart rätt att skicka dem dit. Nu må han bara börja posta håååårt
"Älskar denna klocka"”Snygg klocka”
Snyggt, en av dem bästa imo! Stort grattisÅter i rolex. 1680 sub
Tackar! Rätt nöjd med denSnyggt, en av dem bästa imo! Stort grattis
Det tycker jag du ska vara, ser riktigt fin ut!Tackar! Rätt nöjd med den
Härligt!Tar och bumpar denna tråd med min hemkomna 16610 som varit iväg på service och glasbyte någon vecka!