S
Staafen
Guest
Det stämmer, 16610 tillverkades under 2010 men då kom även 116610 (SubC).Egentligen 2008 med vitguldaren 116619LB
Men för de i stål så kom 116610 2010
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer, 16610 tillverkades under 2010 men då kom även 116610 (SubC).Egentligen 2008 med vitguldaren 116619LB
Men för de i stål så kom 116610 2010
Haha! Okej då, den funkar väl rätt ok inget i jämförelse med en 7548 dock!Kolla @Maxer! Jag postar annat än Seikon.
Snyggt! Jag har faktiskt ett grått och ett svart på väg.De 5 siffriga gör sig jäkligt bra på NATO!
Snyggt, båda färgerna passar grymt med subben!!Snyggt! Jag har faktiskt ett grått och ett svart på väg.
Skoj! Kommer testa på både 16610 och 16570.Snyggt, båda färgerna passar grymt med subben!!
Ser mkt bra ut. Kanske man skulle prova!De 5 siffriga gör sig jäkligt bra på NATO!
Ja det tycker jag!Ser mkt bra ut. Kanske man skulle prova!
Vad är det för Nato?
Sådär - då var ett svart Premium och ett Bond på väg hem. Tack!Ja det tycker jag!
Detta är från Cheapestnatostraps, det är deras premium med borstat stål. Riktigt schysst för ynka 100kr
Snyggt, ska bli kul att se!Sådär - då var ett svart Premium och ett Bond på väg hem. Tack!
Hehe - ja det lär nog inte skilja sig särskilt mycket från hur din ser ut...Snyggt, ska bli kul att se!
Jo på Bond band för sånt har jag inteHehe - ja det lär nog inte skilja sig särskilt mycket från hur din ser ut...
Ah! Såklart!Jo på Bond band för sånt har jag inte
Snyggt, stort grattis och välkommen!!Jag registrerar mig på klubben med mitt nya köp.
Mycket klädsamt. Välkommen!Jag registrerar mig på klubben med mitt nya köp.
Helt rätt! Snyggt! Som sagt, välkommen!Jag registrerar mig på klubben med mitt nya köp.
Grattis och välkommen!Jag registrerar mig på klubben med mitt nya köp.
Snyggt, stort grattis och välkommen!!
Mycket klädsamt. Välkommen!
Helt rätt! Snyggt! Som sagt, välkommen!
Herrar,Grattis och välkommen!
Trevlig helg!Nu är det snart dags för mig och min 16610 att ta helg!
Trevlig helg! Suben är helt klart min helgklocka nr 1.Trevlig helg!
Kommer bli grymt, rätt som det är så sitter du snart med en Mikroklocka ocksåDet låg ett litet brev på lådan idag. Dags att pröva lite Nato!
Svart till att börja med, eller vad säger ni?
Ping @Andy7750
Ser fram emot att se detta! Jag har ett svart och ett grått som jag fick häromdagen som jag ännu inte hunnit testa.Det låg ett litet brev på lådan idag. Dags att pröva lite Nato!
Svart till att börja med, eller vad säger ni?
Ping @Andy7750