Bara en?Kommer bli grymt, rätt som det är så sitter du snart med en Mikroklocka också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara en?Kommer bli grymt, rätt som det är så sitter du snart med en Mikroklocka också
Kul att du visar din LV random-serie någon gång. Den är helt fantastisk. Här en bild på min LV, tyvärr ingen random.Subzzzzzzz
Kul att du visar din LV random-serie någon gång. Den är helt fantastisk. Här en bild på min LV, tyvärr ingen random.
Nu blir jag lite nyfiken, varför skulle en Kermit med random-serienummer vara "finare" än en tidigare? Har alltid blivit itutad att flat-four är de "finaste" Kermit och den tillhör ju ingen random-serie. Jag tycker att både din och Compiss:s Kermit är väldigt fin och jag skulle gärna velat ha en självKul att du visar din LV random-serie någon gång. Den är helt fantastisk. Här en bild på min LV, tyvärr ingen random.
Första och sista serien av en ref är ofta mer eftertraktad. Alltid kul att ha sista serien. Inte många random-serier tillverkade av 16610LV.Nu blir jag lite nyfiken, varför skulle en Kermit med random-serienummer vara "finare" än en tidigare? Har alltid blivit itutad att flat-four är de "finaste" Kermit och den tillhör ju ingen random-serie. Jag tycker att både din och Compiss:s Kermit är väldigt fin och jag skulle gärna velat ha en själv
RRR kermits är ovanliga.Nu blir jag lite nyfiken, varför skulle en Kermit med random-serienummer vara "finare" än en tidigare? Har alltid blivit itutad att flat-four är de "finaste" Kermit och den tillhör ju ingen random-serie. Jag tycker att både din och Compiss:s Kermit är väldigt fin och jag skulle gärna velat ha en själv
Grymt vass och cool bild. Använder du din kermit....ser jäkligt ny utKul att du visar din LV random-serie någon gång. Den är helt fantastisk. Här en bild på min LV, tyvärr ingen random.
Hade lite svårt för graveringen på innerringen när den kom under z-serien 2007, nu gillar jag den.Tackar
Din är inte dum den heller !
Ja det blir tyvärr inte så ofta den luftas. Ligger längst in i bankfacket hela tiden, fortfarande oanvänd men drog upp den igår och skakade liv i den
Får inte så mycket handledstid. Men den åker på några gånger per år.Grymt vass och cool bild. Använder du din kermit....ser jäkligt ny ut
Heheh ja ibland ångrar man sigHade lite svårt för graveringen på innerringen när den kom under z-serien 2007, nu gillar jag den.
Kollade på en ny LV random på Bergströms 2010, 50k skulle dom ha. Köpte den inte just p.g.a graveringen
Snyggt!
Hur bra som helst
Får man fråga varför du inte använt den? Är det bara en ren investering?Tackar
Din är inte dum den heller !
Ja det blir tyvärr inte så ofta den luftas. Ligger längst in i bankfacket hela tiden, fortfarande oanvänd men drog upp den igår och skakade liv i den
Köpte den till min son, han är dock bara 8 nu så han får vänta några år tillFår man fråga varför du inte använt den? Är det bara en ren investering?
Wow. Berätta gärna mer om den
Vad fint! Min dotter kommer faktiskt få min Sub när det är dags, hon är 6 år så det lär dröja dock. Köpte den ny 2010 så även den med graverad rehaut så det känns lite skoj. Jag gillar verkligen den detaljen!Köpte den till min son, han är dock bara 8 nu så han får vänta några år till
Jag skulle vilja berätta omWow. Berätta gärna mer om den
Aldrig sett eller hört talas om den men det betyder ju inget. Trodde det var din sub.Jag skulle vilja berätta om
Jacques Cousteau och ”the Aqua-Lung Watch” men med tanke på att det var en italiensk klockhandlare som visade mig sin slitna gamla Rolex med för mig okänd tavla med mycket patina så är risken stor att allt inte är helt korrekt på den här klocka.
Överlåter åt experterna att berömma...
Alltså, jag blev väldigt sugen när jag provade den men jag vågade inte köpa. Men visst hade det varit en otroligt häftig sub.Aldrig sett eller hört talas om den men det betyder ju inget. Trodde det var din sub.
Alltså....den funkarJag får hålla tillgodo med den här istället
Du tror inte att din son kommer uppskatta klockan mer om han sett sin far bära den?Köpte den till min son, han är dock bara 8 nu så han får vänta några år till