S
Staafen
Guest
Min med!På min handled bärs den bättre än en med Maxi-case.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min med!På min handled bärs den bättre än en med Maxi-case.
2007-2010 til 116610 komKan verkligen rekommendera den! De tillverkades ju bara mellan 2008-2010 (halva 2010 om jag minns rätt) vilket gör det extra roligt.
Nja, den kom väl 2008? Det är jag ganska säker på. Sedan kom väl 116610 på Bazel 2010?2007-2010 til 116610 kom
Vilken?Nääää, den kom ju 2010
Tänkte på 116610 men såg att du hade lagt till merVilken?
Jag menar att graverad rehaut kom 2008. På Bazel 2010 kom 116610.
Ja jag förstod det sen, var bara lite snabbJag menar att graverad rehaut kom 2008. På Bazel 2010 kom 116610.
Ni ungdomar läser inte klart hela meningarna.Tänkte på 116610 men såg att du hade lagt till mer
Nej, vi är ju för stressade över hur vi ska kunna få tag på de nya rollarnaNi ungdomar läser inte klart hela meningarna.
Nja, den kom väl 2008? Det är jag ganska säker på. Sedan kom väl 116610 på Bazel 2010?
At dom lanserte 116610 på Bazel 2010 stemmer sikkert, men engraved rehaut kom i 2007.Jag menar att graverad rehaut kom 2008. På Bazel 2010 kom 116610.
Det kan nog stämma faktiskt men isf sent 2007. Jag gick igenom alla från 2007 på C24 och av 66st var det 5st med graverad rehaut och resten med slät rehaut. Så kanske halva 2007 till halva 2010 då.At dom lanserte 116610 på Bazel 2010 stemmer sikkert, men engraved rehaut kom i 2007.
Du har rätt, jag är nog lite trött just nu. Jag kollade upp detta för några år sedan och kom fram till att den tillverkades i 2 år. Så eftersom den togs ur produktion i mitten av 2010 så måste det varit från mitten/slutet av 2007. Sorry!At dom lanserte 116610 på Bazel 2010 stemmer sikkert, men engraved rehaut kom i 2007.
Edit- nevermind. Såg reffen ovan.Så himla bra den refen är
Jag varken har någon gammal eller planerar en ny, men personligen tycker jag den nya har ett mycket bättre ”flow” i linjerna, speciellt med länken och luggarna. Att visarna var tjockare tänkte jag inte på, men däremot att dom är längre, vilket också är snyggare då minutvisaren nu snuddar index utan luft. Jag är ju själv designer i grunden, så jag skulle kunna tänka mig att det är såna små detaljer som skavt med den gamla, som man antagligen inte fick röra
Två sidor bak postade @Clemons en bra bild, om du inte annars lyckats hitta en bild på den nya suben blir jag allvarligt oroad. Det är ju bilder i snart sagt varenda klockrelaterat forumDet där med längre visare var nytt för mig! Finns det några bra bilder som visar (no pun intended) på detta?
Här syns den längre minutvisaren, personligen tycker jag även större Mercedesvisare passar bättre till de stora indexen, även bezelinsertet är smalare och siffrorna lite mindre, samt att urtavlan är något större vilket ger ett luftigare och mindre kompakt utseende, hela klockan är nu mer harmonisk. Sen är skillnaden i storlek mellan de två tydligen endast 0,5mm. 40,86 vs 41,36.Det där med längre visare var nytt för mig! Finns det några bra bilder som visar (no pun intended) på detta?
SkålInte ens lyckats skriva upp mig på kö för en 126610LV,
får trösta mig med denna istället
Sitter bra på dig. Gillar inte när hela handledens bredd täcks av caset.Hmm, kör en till. Fortfarande nykär efter 3 år med en 114060.
Men det gör den ju?Sitter bra på dig. Gillar inte när hela handledens bredd täcks av caset.
Det ska vara brötigt och gott.Men det gör den ju?
Sitter bra på dig. Gillar inte när hela handledens bredd täcks av caset.
Det finns jo någon halv millimeter kvar ser du vel om du zoomar inn og kollar riktigt nogaMen det gör den ju?
Det finns jo någon halv millimeter kvar ser du vel om du zoomar inn og kollar riktigt noga
vad spelar det för roll, tris man med den så är det ju bara att rocka!Sitter bra på dig. Gillar inte när hela handledens bredd täcks av caset.
Detsamma!Hoppas att ni får en fin fredag!
Självklart, det var bara min åsikt.vad spelar det för roll, tris man med den så är det ju bara att rocka!