Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förstår jag, så ruggigt snygg!Gillar den skarpt!
Snygg! Du fick med Rolex kronan i glaset också.Gillar den skarpt!
Galet bra. Köpt i Sverige?Min nya Tudor 7928 Submariner
Tack, jag är nöjd och glad. Hittade den utomlands. Var lite stök med hos fraktbolaget så jag är glad nu när den kom rätt tillslut.Galet bra. Köpt i Sverige?
Ja vilket jäkla praktexemplar du verkar ha hittat!Tack, jag är nöjd och glad. Hittade den utomlands. Var lite stök med hos fraktbolaget så jag är glad nu när den kom rätt tillslut.
Gillar den skarpt!
På vilket sätt? Är inte nuvarande subbar mer tåliga om de ska användas i "tool watch" rätta bemärkelse?Sista tool watchen Rolex gjorde.
Du vet vem du ska sms:a sen va?Gillar den skarpt!
På vilket sätt? Är inte nuvarande subbar mer tåliga om de ska användas i "tool watch" rätta bemärkelse?
Det kanske dröjer men självklartDu vet vem du ska sms:a sen va?
Holy! Extremt bra. Vad har vi för årtal?Min nya Tudor 7928 Submariner
Hehe tänkte inte ens på deSnygg! Du fick med Rolex kronan i glaset också.
Tackar han nej så tar jag denDet kanske dröjer men självklart
Hoppas att det blir en keeper! Men uppskattar att du har mig i åtanke.Det kanske dröjer men självklart
Stort tack! Den är från 1964. Chapter ring gilt och silver print med en nitad länk.Holy! Extremt bra. Vad har vi för årtal?
Kommer denna få vanlig handledstid eller betraktar du den mer som konstMin nya Tudor 7928 Submariner
Jag tolkar det som varmt beröm. Tack! Ja jag hoppas den kommer sitta på ofta. I rotation med den här kanske?Kommer denna få vanlig handledstid eller betraktar du den mer som konst
Du är ju proffs! (Som vi hade sagt om det var sportskills vi diskuterade)Jag tolkar det som varmt beröm. Tack! Ja jag hoppas den kommer sitta på ofta. I rotation med den här kanske?
Haha, inte proffs mer glad amatör som gillar den här sortens klockor.Du är ju proffs! (Som vi hade sagt om det var sportskills vi diskuterade)
Skämtåsido, två galet fina! Har inte du en Rödsub i gömmorna också? Eller har jag drömt det?
Ja men nån måtta får det varaHaha, inte proffs mer glad amatör som gillar den här sortens klockor.
Rödingen fick gå tyvärr
Bärs helt olika, och känslan är helt olika. Ta den du gillar bäst. Personligen skulle jag gå på en tvåraders 1406014060M eller 114060 som första sub?
Stort grattis!...Mkt fin gilt tavla.Min nya Tudor 7928 Submariner
Tack, extra kul att få höra det från dig som sitter på en av de finaste gmt-giltarna på forumet.Stort grattis!...Mkt fin gilt tavla.