Varför. Får du inte nya?Jag som tålmodigt stod på listan och väntade... blev man snuvad på konfekten nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför. Får du inte nya?Jag som tålmodigt stod på listan och väntade... blev man snuvad på konfekten nu
Jag som tålmodigt stod på listan och väntade... blev man snuvad på konfekten nu
Menar du att din köplats försvann i och med generationsskiftet?
Vilken Sub du än köper så kommer du bli nöjd!nej men eftersom proffsen här diggar den gamla mer Det var ju faktiskt den jag stod i kö för. Men men hur som haver cleana klockor.
nej men eftersom proffsen här diggar den gamla mer Det var ju faktiskt den jag stod i kö för. Men men hur som haver cleana klockor.
Nu missförstod du väl mig lite. Jag står och stod i kö för den äldre sub no date som nu blev uppdaterad. Inte haft 41mm sub på armen så kan inte svara på det än.Vad har det att göra med vad andra tycker om du blev blåst på konfekten eller inte? Ställer du dig inte på kö för sånt som du gillar själv?
Vad har det att göra med vad andra tycker om du blev blåst på konfekten eller inte? Ställer du dig inte på kö för sånt som du gillar själv?
Jag vågar nog påstå att 9/10 köpare av en Submariner gjort sitt val baserat på vad andra tycker eller åtminstone baserat på vad som är mode.
[/QUOTE
Fast står man i kö för en klocka så gör man väl förhoppningsvis av anledningen att man vill ha den? Om tillverkaren senare ändrar/uppdaterar klockan så den skiljer sig åt. Är det då en självklarhet att den nya uppdaterade klockan motsvarar det tidigare ”vilja ha behovet”. Det återstår att se. Lär ju bli köp endå om det väl dyker upp en
”Mode”? Den har varit populär i olika referenser sen releasen år 1953...Jag vågar nog påstå att 9/10 köpare av en Submariner gjort sitt val baserat på vad andra tycker eller åtminstone baserat på vad som är mode.
Vad är din anledning då?Jag vågar nog påstå att 9/10 köpare av en Submariner gjort sitt val baserat på vad andra tycker eller åtminstone baserat på vad som är mode.
”Mode”? Den har varit populär i olika referenser sen releasen år 1953...
Vad är din anledning då?
Jag vågar nog påstå att 9/10 köpare av en Submariner gjort sitt val baserat på vad andra tycker eller åtminstone baserat på vad som är mode.
Är det kölistorna som skapar ”mode”?Jag vet inte om det gör saken bättre att något köps för att det är populärt. Sedan är det väl långt ifrån så att den sedan 1953 bildat kölistor som är flera år långa, såsom det varit de senaste åren dvs?
Förstår inte frågan.Är det kölistorna som skapar ”mode”?
Förstår inte frågan.
Nu missförstod du väl mig lite. Jag står och stod i kö för den äldre sub no date som nu blev uppdaterad. Inte haft 41mm sub på armen så kan inte svara på det än.
Förstår inte frågan.
Ja precis. Och att en klocka som varit populär i snart 70 år helt plötsligt blir ”mode” bara för att det numera är stram tillgång och ”kölistor” tycker jag låter konstigt. Visst, det har ju kommit olika referenser av Submariner men den har ju egentligen varit ”mode” jävligt länge då.Jag gissar att frågan egentligen är vad som pekar på att just du har gjort ett självständigt val när resten av pöbeln är flockdjur som bara går efter mode, trender alternativt är opurtunister som vill casha in.
Inget illa ment, men ett av de mer vanliga argumenten från Sub-ägare är hur tröttsamt det är att se en sub på var mans arm och man vill lyfta fram sig själv som unik i sin beslutsprocess medan resten mest är ute efter att flasha och egentligen är noll intresserade. Det resonemanget skaver betänkligt och utmanas så gott som aldrig.
Jag är inte så knösslig. Byt med mig så har du en gammalnej men eftersom proffsen här diggar den gamla mer Det var ju faktiskt den jag stod i kö för. Men men hur som haver cleana klockor.
Haha!Jag är inte så knösslig. Byt med mig så har du en gammal
Tycker 124060 ser riktigt bra ut..hoppas på snar leveransOm det är viktigt vad andra tycker här inne, köp den inte!!!! Än
Om du struntar i det och vill ha en riktigt bra klocka, köp den!
Bild till på min:
Starbucks har ju gått jättebra i Sverige Gissar på att Cermit kommer gå bättre!(Instagram)
Helt klart bedre enn 11xxxx serien (förutom den tjocka länken/claspen), men långt ifrån en vinnare i mine ögon iaf.
Nya subben är en klar vinnare i min bok! Smiskar 11-serien.
Grönt blev riktigt bra faktiskt!Utcheckat och klart. Trevlig helg Sub-vänner!
Absolut!Grönt blev riktigt bra faktiskt!