mbjork
Basic
Alright! Tack för svaret. Lutar åt 14060/14060M. Vad är skillnaden på dessa modeller förutom åldern?Bärs helt olika, och känslan är helt olika. Ta den du gillar bäst. Personligen skulle jag gå på en tvåraders 14060
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alright! Tack för svaret. Lutar åt 14060/14060M. Vad är skillnaden på dessa modeller förutom åldern?Bärs helt olika, och känslan är helt olika. Ta den du gillar bäst. Personligen skulle jag gå på en tvåraders 14060
Jag vet ju vilken jag hade valt50 år i mellom 124060 og 5513
Nej inget svårt val där!Jag vet ju vilken jag hade valt
Jag vet ju vilken jag hade valt
Nu blir säkert fler än jag här i tråden nyfikna Vilken hade ni valt? Jag vet ju givetvis vilken jag själv skulle ha valt men svara ni förstNej inget svårt val där!
5513 utan tvekan!Nu blir säkert fler än jag här i tråden nyfikna Vilken hade ni valt? Jag vet ju givetvis vilken jag själv skulle ha valt men svara ni först
5513 såklartNu blir säkert fler än jag här i tråden nyfikna Vilken hade ni valt? Jag vet ju givetvis vilken jag själv skulle ha valt men svara ni först
Utan tvekan 5513!Nu blir säkert fler än jag här i tråden nyfikna Vilken hade ni valt? Jag vet ju givetvis vilken jag själv skulle ha valt men svara ni först
5513 utan tvekan!
Ni gav mig det svar jag trodde ni skulle ge Givetvis så tycker också jag att det är det rätta svaret Men jag har givetvis full förståelse för att det finns andra här i tråden som föredrar moderna Subbar framför vintage. Absolut inget fel i det, smaken är ju som den berömda baken delad Men tänk vad tråkigt det skulle vara om vi alla tyckte samma...5513 såklart
(Kan ju bero på att jag har ett gäng moderna subs, men ingen 5513
Jag håller med, förstår de som föredrar modernt.Ni gav mig det svar jag trodde ni skulle ge Givetvis så tycker också jag att det är det rätta svaret Men jag har givetvis full förståelse för att det finns andra här i tråden som föredrar moderna Subbar framför vintage. Absolut inget fel i det, smaken är ju som den berömda baken delad Men tänk vad tråkigt det skulle vara om vi alla tyckte samma...
I mitt fall så jag har ju bara nyare (90-tal och framåt) så av den anledningen skulle det givetvis vara härligt att ha en äldre modell.Ni gav mig det svar jag trodde ni skulle ge Givetvis så tycker också jag att det är det rätta svaret Men jag har givetvis full förståelse för att det finns andra här i tråden som föredrar moderna Subbar framför vintage. Absolut inget fel i det, smaken är ju som den berömda baken delad Men tänk vad tråkigt det skulle vara om vi alla tyckte samma...
En Rolex sub för 15-20k menar du? Det skulle väl vara om du hittar nån där verket rostat ihop eller liknande isf...Vilken är den mest prisvärda suben nu efter sommaren skulle ni säga? Prisklass 15-20tkr
Du får en på 33mmHehe nej, jag menade Tudor eller om det finns ngt alt. Kanske får uppa det till 25 men där omkring.
Måste det stå Submariner på den?Hehe nej, jag menade Tudor eller om det finns ngt alt. Kanske får uppa det till 25 men där omkring.
Du menar inte dykare?Vilken är den mest prisvärda suben nu efter sommaren skulle ni säga? Prisklass 15-20tkr
Precis som redan skrivit så får du varken en Rolex eller Tudor för dem pengarna längreVilken är den mest prisvärda suben nu efter sommaren skulle ni säga? Prisklass 15-20tkr
Nya bandstiftMin Subs endlänkar glappar lite. (Se bild) Syns lite men framförallt stör jag mig på själva grejen Ica det låter. Länken är fin i övrigt. Vad kan vara tokigt? Behövs en större pin, eller vad det heter?
här syns litet klapp
Vill ha de tätt
Tack. Är det beställningsvara eller lätt att få tag i till en 5 siffrig?Nya bandstift
Många AD's har inne men finns också de som inte har inne... ring och fråga, annars kan nog någon AD bara posta ett par. Går väl på 200 spänn kanske.Tack. Är det beställningsvara eller lätt att få tag i till en 5 siffrig?
Ingen dålig daglig beater! Köpte du idag?1680 från 1979. En helt otrolig klocka som kommer fungera som daglig beater.
Luxury Watches?1680 från 1979. En helt otrolig klocka som kommer fungera som daglig beater.
Inte denna då?Luxury Watches?
Jag antar att det är den som fanns på LW. Samma årtal och jäkligt lik.
Yes. Köpte den från LW.Luxury Watches?
@A.Edfalk då var det nog den.Yes. Köpte den från LW.