Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din guld sub är verkligen läcker5-siffriga bröder.
Man tackar! Värmer lite extra när det kommer från digDin guld sub är verkligen läcker
Ser ut som någe kladd, har du testat att ta bort det med nageln?Skulle för en gång skull ta på mig min sub. Stötte på något märkligt som jag aldrig förr har sett. Två märken på glaset. Jättesvårt att fånga på bild. Märken finns mellan 12 och 1, mellan 5 och 6.
Någon som har stött på något likande? Försökte putsa till det men fick dock inte bort.
Vad tror ni det kan vara?
Frågade du om de hade någon till salu?Nya Submariner (utan och med datum samt Cermit) finns att granska på Bergströms i Uppsala för de som vill se dem live.
Hehe, nej men kanske borde ha gjort det. Har en Sub redan så kollade inte så noga faktiskt. Väldigt liten skylt om att det bara är för display. De borde få en del ”-Jag tar den gröna” per dag.Frågade du om de hade någon till salu?
Fin guldis!!5-siffriga bröder.
Testade precis men gick inte bort, jättekonstigt. Undra vad det kan vara? Får lämna in den hos min lokala ad och kolla lägetSer ut som någe kladd, har du testat att ta bort det med nageln?
Skumt, känner du det om du drar ex nageln över?Testade precis men gick inte bort, jättekonstigt. Undra vad det kan vara? Får lämna in den hos min lokala ad och kolla läget
Hallo igen!Jag kör med lite tunnare stift när jag har nato så slipper man det där. För mig är halva grejen med Nato att man kan dra på och av lätt och byta ofta. Att ta av och på bandstift varje gång defeats the purpose för mig
Sen tycker jag generellt singulars band håller betydligt högre kvalitet än cns men det är ju subjektivt förstås
Hallo igen!
Var köper ni bandstift som passar?
Jag börjar bli lite Nato-beroende här och vill slippa riskera att slita banden när jag byter dem. Så - nån som vet var jag hittar bandstift som är lite tunnare än original till 16610?
Idag är det imorgon!Absolut!
Jag är sjukt nöjd med att äntligen ha hoppat på Nato-tåget. Det blir lite som med Panerai att man byter band då och då. 5-siffror passar ju skitbra på Nato tycker jag. Tänkte dra på ett orange Nato tidigare men jag hann inte byta innan det var dags att springa iväg på AW. Imorrn kanske!
En riktig sommar kombo!!Idag är det imorgon!
Jag var inget fan av natobanden förrän jag började köra dem på subben. Nu tycker jag nästan om det lika mycket som länkenAbsolut!
Jag är sjukt nöjd med att äntligen ha hoppat på Nato-tåget. Det blir lite som med Panerai att man byter band då och då. 5-siffror passar ju skitbra på Nato tycker jag. Tänkte dra på ett orange Nato tidigare men jag hann inte byta innan det var dags att springa iväg på AW. Imorrn kanske!
En 14060M 4 liner är nog den enda klockan jag skulle byta ut min 16610 mot! Så jäklarns snygg!!Fick sig en rengöring i kväll
En 14060M 4 liner är nog den enda klockan jag skulle byta ut min 16610 mot! Så jäklarns snygg!![/
Håller med vill gjärna ha någon mer en datejust kanske men den jag använder för det mesta är 14060 den är perfekt
Inplastad o fin!Love it