• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Calvin

KS Explorers Club
2-Faktor
Du har ju redan en svart klocka, haha xD
Hehe... Ja, ibland får man inse att man blir lite snöblind i den här märkliga hobbyn. Och inse att i gemene mans ögon är detaljer som att den nya subben blivit en millimeter bredare en fullständig ickefråga (medan vi kan dividera om det i veckor)...
Här kommer en bild på två "identiska" klockor
;-)
54439C34-2905-4DC0-B053-EC865F0C7F3E.jpeg
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hehe... Ja, ibland får man inse att man blir lite snöblind i den här märkliga hobbyn. Och inse att i gemene mans ögon är detaljer som att den nya subben blivit en millimeter bredare en fullständig ickefråga (medan vi kan dividera om det i veckor)...
Här kommer en bild på två "identiska" klockor
;-)
54439C34-2905-4DC0-B053-EC865F0C7F3E.jpeg
Faaasen vad sugen jag är på en speedy att komplettera subben meeed!!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Musik för öronen. Inte många klockor som stannar så länge på handleden hos mig, än så länge. Kanske för att jag inte riktigt hittat hem ännu:cigar:
Personligen tycker jag Sub är den ultimata klockan och jag älskar verkligen 16610. Den sitter så otroligt skönt på handleden och är dessutom snygg. :)
 
Topp