Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Då var den köpt dags och plasta av rutinenFörsta intrycket är att tavlan gör mig glad!
Är det där vitguldssubben? Sjukt snygg..
Tack, ja det stämmerÄr det där vitguldssubben? Sjukt snygg..
Din galning!Fräs in ett datum o limma på en bubbla!
Haha!!! Eller skrapa fram högsta vinsten på en trisslottDin galning!Det vore som att göra number two på Mona Lisa!
![]()
Eeh, ok... tror jag... Detta måste du förklara närmare nästa gång vi ses.Haha!!! Eller skrapa fram högsta vinsten på en trisslott![]()
Jag vet att du börjat tröttna på smurfen... Dra iväg ett pm till mig så blir du av med skiten!
Fördelar: Du kan se vad för datum det är?Den här tråden har verkligen gjort mig sugen på att skaffa en sub. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha med datum eller ej. Vad finns det för fördelar respektive nackdelar? Vad var originalet? Andra handsvärdet? Visuellt?
Håller med. Är lite sugen på att flippa min 116610LN o skaffa en HulkHade 2 st Hulk fram till förra helgen, nu bara en kvarRolig klocka för en sjysst peng
![]()
den blå är roligareHåller med. Är lite sugen på att flippa min 116610LN o skaffa en Hulk
jo visst...släpper du den för hulk pengar så kör viden blå är roligare
Indeed!!!den blå är roligare
Håller med. Är lite sugen på att flippa min 116610LN o skaffa en Hulk
Tycker jag du ska göra, har även under en period haft både Hulk och LN och tyckte LN var inte lika rolig.Håller med. Är lite sugen på att flippa min 116610LN o skaffa en Hulk
Håller med, men det ska vara sunburst!den blå är roligare
Nä, lite 80talsdisco över sunburstHåller med, men det ska vara sunburst!
![]()
Hulken kostar inte lika mycket som Smurfen eller LB men den är snyggast av dem tre om man frågar migNä, lite 80talsdisco över sunburst![]()
Ja vitguldaren är ingen hit i min bok men det är tur att alla inte gillar likaHåller med, men det ska vara sunburst!
![]()
Jag är född efter 80-talet, kanske förklarar varför jag gillar sunburst bättre?Nä, lite 80talsdisco över sunburst![]()
Bra med olika smak. Själv skulle jag aldrig bära en Batman eller hulk. Huuuua va gräsligaJa vitguldaren är ingen hit i min bok men det är tur att alla inte gillar lika![]()
Originalet är så klart utan datum. 1953 lanserades Submariner ref 6204. Inte förrän 1966 kom datum på ref 1680.Den här tråden har verkligen gjort mig sugen på att skaffa en sub. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha med datum eller ej. Vad finns det för fördelar respektive nackdelar? Vad var originalet? Andra handsvärdet? Visuellt?