Båda har ju datum och svart tavla...om du väljer mellan de två så rekommenderar jag den med svarta tavlan + datum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda har ju datum och svart tavla...om du väljer mellan de två så rekommenderar jag den med svarta tavlan + datum
Det är ju det som är skämtet!Båda har ju datum och svart tavla...
Skämt?Det är ju det som är skämtet!
bruh... Antar att du också driver
Jag tog den med svart tavla och datumom du väljer mellan de två så rekommenderar jag den med svarta tavlan + datum
Ser inget datum på någon av de där...Jag tog den med svart tavla och datum
Det går väl att köpa hos AD?Letar efter en ”case back” till en 14060. Har kollat eBay och Chrono24 ett tag nu utan lycka. Någon som har något tips på andra ställen att leta eller kanske ett bättre sökord?
Vem vare, vem vare som drev?
bruh... Antar att du också driver
Det går väl att köpa hos AD?
Du kan säkert gå dit med klockan så byter de den åt dig. Vad är det för fel på det gamla baklocket?Kan man köpa en löst där? Måste man inte skicka in klockan på service isf?
De kommer säkert vilja ta in den på koll i samband men de är bara att tacka nej och bara be dem byta det du villKan man köpa en löst där? Måste man inte skicka in klockan på service isf?
Nej shit, du har rätt... datumen måste ha ramlat bortSer inget datum på någon av de där...
Såklart inte...det är ju rolexSer inget datum på någon av de där...
Moms?Någon som är insatt i priserna?
Nya Submariner 'non date' 124060 kostar 87.500 SEK hos svensk AD. Handlar man den exempelvis i Schweiz kostar den 7700 CHF... vilket motsvarar 75.000 SEK...
Nya 126619LB i vittguld kostar 429,400 SEK hos svensk AD... Schweiz ligger den på 37.800 CHF, vilket motsvarar 368.800 SEK
Hur är det möjligt? Någon som är insatt i detta eller reflekterat över detta?
Den svenska kronans fall och väg mot att snart vara jämförbar med asiatiska träpengar?Någon som är insatt i priserna?
Nya Submariner 'non date' 124060 kostar 87.500 SEK hos svensk AD. Handlar man den exempelvis i Schweiz kostar den 7700 CHF... vilket motsvarar 75.000 SEK...
Nya 126619LB i vittguld kostar 429,400 SEK hos svensk AD... Schweiz ligger den på 37.800 CHF, vilket motsvarar 368.800 SEK
Sverige är väl ganska kasst land att köpa Rolex i. Rootber:en listar väl runt 160-170 i Sverige men ligger närmre 130-140 i andra delar av Europa (inkl. moms). Dessutom är tilldelningen sådär.Någon som är insatt i priserna?
Sverige är väl ganska kasst land att köpa Rolex i. Rootber:en listar väl runt 160-170 i Sverige men ligger närmre 130-140 i andra delar av Europa (inkl. moms). Dessutom är tilldelningen sådär.
Något billigt skit från CNSSnyggt! Vad är det för band?
Submariner 5513 Maxi Dial Mk3 aka. "Lollipop" från 1981
Tack Ja, 5513 är en mycket trevlig och klassisk klockaGalet bra!
14060M random 2012
Skillnad på 5513 och 5513 också...Tack Ja, 5513 är en mycket trevlig och klassisk klocka