• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Gummo

Joker
2-Faktor
259152C7-ACE4-48AD-8D48-5007FB9A8CE5.jpeg
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Har bara använt min nya AP 15500 sen jag hämtade ut den 8:e september. Var ett tag rädd för att jag skulle bli OWG med den :woot: Men sen så var jag och hämtade ut lite klockor från banken då det blir en liten GTG till helgen. Med bl.a. den här så är det nog ingen risk att jag blir OWG med AP:n :)
IMG_4681.jpeg
IMG_4682.jpeg
IMG_4683.jpeg
IMG_4684.jpeg
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Har bara använt min nya AP 15500 sen jag hämtade ut den 8:e september. Var ett tag rädd för att jag skulle bli OWG med den :woot: Men sen så var jag och hämtade ut lite klockor från banken då det blir en liten GTG till helgen. Med bl.a. den här så är det nog ingen risk att jag blir OWG med AP:n :)
IMG_4681.jpeg
IMG_4682.jpeg
IMG_4683.jpeg
IMG_4684.jpeg
En sjuuukt fin klocka i ett otroligt skick! Älskart!!!
 

JB_XII

Rolex
Man får ju reda på vilken ad som har fått in? Tex om nymans i Västerås har börjat få in exemplar så bör nymans i Stockholm få in den snart, jag ligger först i ”kön”.
Låt mig förklara det tydligare då... alla förstår inte lika snabbt ser jag, om jag har blivit utlovad att få nästa Rolex klocka från nymans Stocholm , Så bör inte denna killen ha fått sin före min om det är samma ref och från samma butik, lättare att förstå nu?


Läste bara lite och kunde inte hålla mig från att hjälpa dig med en förklaring som du kanske kan relatera till i dessa corona tider:

Du står först i kön.
Men det finns en VIP-kö på 3000 pers... och de släpper bara in 50 åt gången.

Lättare att förstå nu?
 

strider

Panerai
Läste bara lite och kunde inte hålla mig från att hjälpa dig med en förklaring som du kanske kan relatera till i dessa corona tider:

Du står först i kön.
Men det finns en VIP-kö på 3000 pers... och de släpper bara in 50 åt gången.

Lättare att förstå nu?
Haha, jag är VIP personen kompis. De är ingen ”kö” jag har ställt mig på därav citationstecken... lättare att förstå nu?
 

Richie

Audemars
2-Faktor

Compiss

Patek
2-Faktor
Har bara använt min nya AP 15500 sen jag hämtade ut den 8:e september. Var ett tag rädd för att jag skulle bli OWG med den :woot: Men sen så var jag och hämtade ut lite klockor från banken då det blir en liten GTG till helgen. Med bl.a. den här så är det nog ingen risk att jag blir OWG med AP:n :)
IMG_4681.jpeg
IMG_4682.jpeg
IMG_4683.jpeg
IMG_4684.jpeg
Hoppsan....det är en sån där jag skulle avvara någon kroppsdel för. :) grym klocka och ha en underbar helg!
 
Topp