Hahah, ja de låter bra!Snyggt!
Tur att jag bytte till länk då. Vi får turas om så att det inte blir läderoverload i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah, ja de låter bra!Snyggt!
Tur att jag bytte till länk då. Vi får turas om så att det inte blir läderoverload i tråden
Vem har sagt att det är samma AD? Att du fortfarande inte har släppt det...Inte tillräckligt med VIP ändå kanske?
Ganska hårt dessvärre, ser rejält rund ut. Speciellt nedre högra bandhornet.Hur hårt polerad skulle ni säga att denna är?
https://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-157.html
Ja, jag noterade det också. När man väl sett det är det svårt att titta på nåt annat.Ganska hårt dessvärre, ser rejält rund ut. Speciellt nedre högra bandhornet.
Trevlig ref dockJa, jag noterade det också. När man väl sett det är det svårt att titta på nåt annat.
Jag tycker alltid det är svårt att se på gripens klockor. Diggar du reffen så är det ju ett ganska schysst pris ändå och lumen är myyyysig!+ du har 14 dagars ångerrättJa, jag noterade det också. När man väl sett det är det svårt att titta på nåt annat.
Reffen är trevlig och lumen lyfter verkligen det här exemplaret. Får fundera över helgenJag tycker alltid det är svårt att se på gripens klockor. Diggar du reffen så är det ju ett ganska schysst pris ändå och lumen är myyyysig!+ du har 14 dagars ångerrätt
Ser riktigt trevligt ut hela situationen!Tillbaka efter en tid i lådan. Fan vad bra den är ändå.
Otroligt! Hoppas att ni hade en bra kväll!Dök upp några Submariner på gårdagens GTG Det är ju som bekant inget vidare ljus på restauranger men här är en bild på dem alla
Tack, ja vi hade en mycket trevlig kväll och vi fick ansikte på och lärde känna en för oss ny klocksamlareOtroligt! Hoppas att ni hade en bra kväll!
Vad roligt! Hade gärna varit där jag med även om man inte har så mycket att komma med i det sällskapet.Tack, ja vi hade en mycket trevlig kväll och vi fick ansikte på och lärde känna en för oss ny klocksamlare
Klart du hade haft en massa att komma med Med din 16610 så hade vi ju också totalt haft 12 SubmarinerVad roligt! Hade gärna varit där jag med även om man inte har så mycket att komma med i det sällskapet.
Det hade varit jätteroligt!Klart du hade haft en massa att komma med Med din 16610 så hade vi ju också totalt haft 12 Submariner
Varför inte bara köpa ett ex som fyller alla dina kriterier?Reffen är trevlig och lumen lyfter verkligen det här exemplaret. Får fundera över helgen
Jo, jag spanar vidare.Varför inte bara köpa ett ex som fyller alla dina kriterier?
Ska trycket vara så där?Typ det enda som fått handledstid sedan jag fick hämta ut den.
Trycket? Ja det ska det väll nog, vad tänkte du på?Ska trycket vara så där?
Haha ja nu blev man ju nyfiken.Trycket? Ja det ska det väll nog, vad tänkte du på?
Usch.. Ser så rassligt utTudor-sub
om du väljer mellan de två så rekommenderar jag den med svarta tavlan + datum