Kanske blir till att prova i sommar!Hadde veldig svårt for Everest når jeg såg dom på bild, men de er veldig bekväma på handen og ser mye bedre ut i verkligheten. Osäker på hvilken jeg gillar best, men lutar mot Everest ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske blir till att prova i sommar!Hadde veldig svårt for Everest når jeg såg dom på bild, men de er veldig bekväma på handen og ser mye bedre ut i verkligheten. Osäker på hvilken jeg gillar best, men lutar mot Everest ja
Riktigt lyckad färgkombo med blåa ringen. Stort grattisTrodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.
Men sent ska som bekant syndarna vakna och nu sitter jag här med en sån där liten klocka på armen och bara älskar den!
Stort tack till @dräpdrulle för tipset om var det fanns ett ex att köpa!
Inte för att du frågade mig, men jag har en 114060 och både Everest och RubberB. Personligen ogillar jag dom båda av olika anledningar. Everest tycker jag bara ser så fult ut, men betydligt skönare än RubberB, som ser riktigt bra ut. RubberB är så förbannat böjda från ”endlinken” och inåt så att den i princip svävar på armen om man inte spänner fast den hårt nog. Everest är mycket skönare och känns mer naturligt, men ser för bulkig ut och jag saknar de smidigare linjerna från RubberB. Ibland får jag något ryck och slänger på något av dessa gummin, men oftast varar det bara ett par dagar innan länken är på igenVilket trivs du bäst med? Everest gissar jag på!
Enda fördelen med gummi, att man uppskattar länken ännu mer sen efteråtInte för att du frågade mig, men jag har en 114060 och både Everest och RubberB. Personligen ogillar jag dom båda av olika anledningar. Everest tycker jag bara ser så fult ut, men betydligt skönare än RubberB, som ser riktigt bra ut. RubberB är så förbannat böjda från ”endlinken” och inåt så att den i princip svävar på armen om man inte spänner fast den hårt nog. Everest är mycket skönare och känns mer naturligt, men ser för bulkig ut och jag saknar de smidigare linjerna från RubberB. Ibland får jag något ryck och slänger på något av dessa gummin, men oftast varar det bara ett par dagar innan länken är på igen
Enda fördelen med gummi, att man uppskattar länken ännu mer sen efteråt
Daxens sanningEnda fördelen med gummi, att man uppskattar länken ännu mer sen efteråt
Förstår, och man gillar ju inte att kompromissa.. Får se hur de blir!Inte för att du frågade mig, men jag har en 114060 och både Everest och RubberB. Personligen ogillar jag dom båda av olika anledningar. Everest tycker jag bara ser så fult ut, men betydligt skönare än RubberB, som ser riktigt bra ut. RubberB är så förbannat böjda från ”endlinken” och inåt så att den i princip svävar på armen om man inte spänner fast den hårt nog. Everest är mycket skönare och känns mer naturligt, men ser för bulkig ut och jag saknar de smidigare linjerna från RubberB. Ibland får jag något ryck och slänger på något av dessa gummin, men oftast varar det bara ett par dagar innan länken är på igen
Ja det verkar ju vara sant!Enda fördelen med gummi, att man uppskattar länken ännu mer sen efteråt
Grattis Fler bilderTrodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.
Men sent ska som bekant syndarna vakna och nu sitter jag här med en sån där liten klocka på armen och bara älskar den!
Stort tack till @dräpdrulle för tipset om var det fanns ett ex att köpa!
Mitt kommer från feskarn. Prisvärt alternativ för att testa känslan med gummi tycker jag.Kanske blir till att prova i sommar!
Ska kika med honom! Bra tips!Mitt kommer från feskarn. Prisvärt alternativ för att testa känslan med gummi tycker jag.
Det är skönt att kunna skippa gummit utan 18års konsekvenser Men jag håller med, man uppskattar länken mycket mer efteråtEnda fördelen med gummi, att man uppskattar länken ännu mer sen efteråt
Bra input! Kan bli något färgglatt till sommarn. Länken är ju grym så förstår att det är svårt att ersätta den.Även jag kör på feskarns. Billigt sätt för den (likt jag) som inte lyssnar när alla andra säger att länken är bäst och vill testa själv. Ett dygn ungefär är det kul, sen åker länken på.
Kommer nog testa grått och/eller något färgglatt till sommaren dock bara för att. En grej värt att notera med feskarns är att det inte passar perfekt på 6-siffrigt så behovs tunnare stift.
Länken är ju som bekant riktigt bra så inget kan ersätta den. Men variation är ändå trevligt och imo är gummi med curved ends typ det enda alternativet man har när man vill byta band på ett maxi-case, inget annat flyger tyvärr.Bra input! Kan bli något färgglatt till sommarn. Länken är ju grym så förstår att det är svårt att ersätta den.
Det är därför man behöver fler klockorLänken är ju som bekant riktigt bra så inget kan ersätta den. Men variation är ändå trevligt och imo är gummi med curved ends typ det enda alternativet man har när man vill byta band på ett maxi-case, inget annat flyger tyvärr.
Fy f*n vad det ska firas när Mars är över och man får sätta på subben igen!OBS GAMMAL BILD MEN JAG SAKNAR DEN. MEN SNART ÄR MARS SLUT.
Då är det fest i Submariner-tråden!Fy f*n vad det ska firas när Mars är över och man får sätta på subben igen!
Ingen av er som funderade på att köra sub i mars då?Fy f*n vad det ska firas när Mars är över och man får sätta på subben igen!
Ser ingen utmaning i det.Ingen av er som funderade på att köra sub i mars då?
Jo självfallet, men då hade det blivit som vilken annan månad som helstIngen av er som funderade på att köra sub i mars då?
Haha nej då blir det kanske inte så spännande nejJo självfallet, men då hade det blivit som vilken annan månad som helst
Hahaha, exakt! Så fick bli OPn som hade fått lite för lite kärlek på sistone!Haha nej då blir det kanske inte så spännande nej
Den är ju oxå riktigt trevlig. Kanske inte direkt någon utmaning heller egentligen?Hahaha, exakt! Så fick bli OPn som hade fått lite för lite kärlek på sistone!
Njae, det är ju suget för subben som är problemet. Men någon röd banner ska jag inte ha iaf det är säkert!Den är ju oxå riktigt trevlig. Kanske inte direkt någon utmaning heller egentligen?