Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, tack för tipset!Först och främst håller jag med @Öbo, nato på sexsiffrigt blir sällan bra, möjligen någon variant på perlon eller single-pass utan flärp men sällan.
På femsiffrigt däremot är det riktigt bra, jag vill slå ett slag för singulars mellanvariant, "premium". Grått på sub är grymt bra, ju äldre sub desto bättre
NATO Premium Grå (18,20,22) – Singular Straps
Komsi komsi..,Vill ha Nått gammalt
GrattisVar tvungen att dela dessa två bilder från internet. Ska själv få leverans på 124060 runt sommar
AD sa att förväntad leverans är i mitten av 2021 i samband med att jag hamnade på listan.Grattis
Måste fråga eftersom jag är så nyfiken, hur vet du att den kommer runt sommaren? De gånger jag försökt jaga fram en sub hos AD så har de ingen aaaaaning om vad de får för klockor och när de får dem. Jag utgår ifrån att de bullshitar mig
De vet ju inte, så de gissar ju bara. Min 116610LV blev ju ett halvår försenat, fast samtidigt kom min 114060 efter 2.5 månader... så ja... randomAD sa att förväntad leverans är i mitten av 2021 i samband med att jag hamnade på listan.
Det är alltså inte ristat i sten men förstår inte varför de skulle säga lova för mycket
Myket väl medveten att AD inte vet, men tror de har någorlunda koll på läget. Förstår inte heller varför de skulle säga det och ge mig förväntningar (speciellt eftersom jag själv inte ens frågade). Bryr de sig om sina kundrelationer borde de förstå att lova för mycket är att skjuta sig själv foten, så kan bara hoppas att estimatet stämmer.De vet ju inte, så de gissar ju bara. Min 116610LV blev ju ett halvår försenat, fast samtidigt kom min 114060 efter 2.5 månader... så ja... random
Någorlunda koll ja, men aldrig hugget i sten, vilket de alltid sägerMyket väl medveten att AD inte vet, men tror de har någorlunda koll på läget. Förstår inte heller varför de skulle säga det och ge mig förväntningar (speciellt eftersom jag själv inte ens frågade). Bryr de sig om sina kundrelationer borde de förstå att lova för mycket är att skjuta sig själv foten, så kan bara hoppas att estimatet stämmer.
Snyggt, grattis!AD sa att förväntad leverans är i mitten av 2021 i samband med att jag hamnade på listan.
Det är alltså inte ristat i sten men förstår inte varför de skulle säga lova för mycket
Först och främst - välkommen hit!
Först och främst - välkommen hit!
Sen lite hårda fakta:
Detta är ingen annonstråd. Läs reglerna (när du kommit upp i tillräckligt många vettiga inlägg så får du tillgång till KS köp och sälj).
Ville inte LW köpa klockan av dig förresten?
Inte oysterflex men gummi. Passar bra tycker jagNoen andre som liker oysterflex på Submariner?
Gratulerer så mye! Fantastisk klokke!Trodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.
Men sent ska som bekant syndarna vakna och nu sitter jag här med en sån där liten klocka på armen och bara älskar den!
Stort tack till @dräpdrulle för tipset om var det fanns ett ex att köpa!
Magisk. Gratulerar!Trodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.
Men sent ska som bekant syndarna vakna och nu sitter jag här med en sån där liten klocka på armen och bara älskar den!
De förste på RubberB, de to nederste på Everest.Är som sagt lite lite skeptisk till gummi på maxi case. Men har inte sett det IRL faktiskt. In med fler wrist shots!
Wow! Den där är inte dum. Hoppas få prova en likadan en vacker dag.Trodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.
Vilket trivs du bäst med? Everest gissar jag på!De förste på RubberB, de to nederste på Everest.
Shit! Grattis! Mycket bra!Trodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.
Gapet mellan gummi och boett gör att mina ögon blöder..Noen andre som liker oysterflex på Submariner?
Hadde veldig svårt for Everest når jeg såg dom på bild, men de er veldig bekväma på handen og ser mye bedre ut i verkligheten. Osäker på hvilken jeg gillar best, men lutar mot Everest jaVilket trivs du bäst med? Everest gissar jag på!