• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

D3262A88-C780-417D-B539-5EC1267AB8AF.jpeg
5513

EF75331E-A15F-41FA-A4CD-0216B2D85E37.jpeg
1EDD6374-FCFB-4052-8F31-D6B372833C72.jpeg
Var tvungen att dela dessa två bilder från internet. Ska själv få leverans på 124060 runt sommar :)
Grattis :)

Måste fråga eftersom jag är så nyfiken, hur vet du att den kommer runt sommaren? De gånger jag försökt jaga fram en sub hos AD så har de ingen aaaaaning om vad de får för klockor och när de får dem. Jag utgår ifrån att de bullshitar mig ;)

Grattis :)

Måste fråga eftersom jag är så nyfiken, hur vet du att den kommer runt sommaren? De gånger jag försökt jaga fram en sub hos AD så har de ingen aaaaaning om vad de får för klockor och när de får dem. Jag utgår ifrån att de bullshitar mig ;)
AD sa att förväntad leverans är i mitten av 2021 i samband med att jag hamnade på listan. :)
Det är alltså inte ristat i sten men förstår inte varför de skulle säga lova för mycket

AD sa att förväntad leverans är i mitten av 2021 i samband med att jag hamnade på listan. :)
Det är alltså inte ristat i sten men förstår inte varför de skulle säga lova för mycket
De vet ju inte, så de gissar ju bara. Min 116610LV blev ju ett halvår försenat, fast samtidigt kom min 114060 efter 2.5 månader... så ja... random :)

De vet ju inte, så de gissar ju bara. Min 116610LV blev ju ett halvår försenat, fast samtidigt kom min 114060 efter 2.5 månader... så ja... random :)
Myket väl medveten att AD inte vet, men tror de har någorlunda koll på läget. Förstår inte heller varför de skulle säga det och ge mig förväntningar (speciellt eftersom jag själv inte ens frågade). Bryr de sig om sina kundrelationer borde de förstå att lova för mycket är att skjuta sig själv foten, så kan bara hoppas att estimatet stämmer. :)

Myket väl medveten att AD inte vet, men tror de har någorlunda koll på läget. Förstår inte heller varför de skulle säga det och ge mig förväntningar (speciellt eftersom jag själv inte ens frågade). Bryr de sig om sina kundrelationer borde de förstå att lova för mycket är att skjuta sig själv foten, så kan bara hoppas att estimatet stämmer. :)
Någorlunda koll ja, men aldrig hugget i sten, vilket de alltid säger :)
Och om allt går bananas så kan de alltid skylla på Rolex

Först och främst - välkommen hit!

Sen lite hårda fakta:
Detta är ingen annonstråd. Läs reglerna (när du kommit upp i tillräckligt många vettiga inlägg så får du tillgång till KS köp och sälj).

Ville inte LW köpa klockan av dig förresten?

Senast redigerad av en moderator:
Först och främst - välkommen hit!

Sen lite hårda fakta:
Detta är ingen annonstråd. Läs reglerna (när du kommit upp i tillräckligt många vettiga inlägg så får du tillgång till KS köp och sälj).

Ville inte LW köpa klockan av dig förresten?

Tack!

Förstår. Hade hoppats man kunde "nå ut" lite effektivare än så.

Jo, dem gav mig ett erbjudande direkt över bordet men det var inte tillräckligt attraktivt (som det oftast inte är när man går direkt till urmakare).

Är som sagt lite lite skeptisk till gummi på maxi case. Men har inte sett det IRL faktiskt. In med fler wrist shots! ;)

Trodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.

Men sent ska som bekant syndarna vakna och nu sitter jag här med en sån där liten klocka på armen och bara älskar den! 😍

Stort tack till @dräpdrulle för tipset om var det fanns ett ex att köpa! 🙏

55145CE5-D5FC-4D24-81C8-E5D758E58061.jpeg

Trodde inte den här dagen skulle komma. Har alltid tyckt att Submariner är för liten och hållit mig till modeller på 42-47 mm.

Men sent ska som bekant syndarna vakna och nu sitter jag här med en sån där liten klocka på armen och bara älskar den! 😍

Stort tack till @dräpdrulle för tipset om var det fanns ett ex att köpa! 🙏

55145CE5-D5FC-4D24-81C8-E5D758E58061.jpeg
Wow! Den där är inte dum. Hoppas få prova en likadan en vacker dag.
Grattis till en superläcker klocka!

Tillbaka
Topp