Kermit I sällskap med Ernst Billgrens grodglas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre än Joey i alla fall
Fjantigt men kunde inte låta bli att köpa tröjan
Varit på service?Då var den hemma igen
Crisp!16610 idag!
Så jävla bra!16610 idag!
Du gör mig glad varje gång du postar en bild på din underbara 1680. Jag tror inte jag sett en charmigare.Up close and personal
Risk för hairlinesAtt vara eller inte vara. Date vs no date?
Tack detsamma!Du gör mig glad varje gång du postar en bild på din underbara 1680. Jag tror inte jag sett en charmigare.
men det skulle behövas kompletteras med en gul klocka också
Bästa gröningen ever!
..og brun og grå og rosa - men en plass må grensen gå.men det skulle behövas kompletteras med en gul klocka också
Alltså den färgen på ringen är fan magisk!!!
Takker. Her er baksiden og fremsiden. Liker at den etter en del år nå har fått et metallic look på fremsiden. Fungerer flott i sollys.Alltså den färgen på ringen är fan magisk!!!
Det är samma som såldes på förra kvalitetsauktionen.Lite sugen på en Kermit Vad tror ni om den här på Kaplans?
Rolex, Klockor - Varunummer 1 742 627
ROLEX, Oyster Perpetual Date, Submariner (1000ft=300m, Green Mark I/Fat Four Bezel), s.k. "Kermit", Chronometer, Ref nr. 16610LV, Serie nr. F219172, Cal 3135, Verk nr. 3 0137090, Boett nr. 2160, herrur, 40 mm, stål, automatisk, safirglas (nagg), datum, Fliplocklänk, viklås, Ref nr. 93250-AD10...www.kaplans.se