Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrev lite om hur nya upplevs imho. Kan kanske vara till hjälp ang strlHej!!
Tittar lite på two toned Sub eller helguld, hur upplever ni som har de nya 41mm i storlek? Känns de exakt samma som förra eller vad är största skillnaden? Jag gillar den vita texten i de nya urtavlorna.
Ser inte så gammal utEn gammal Sub
Allt är relativtSer inte så gammal ut
…ännu mer gammal skit.Blev med 1680 från 1979 idag
Haha precis! Tack så mycket!…ännu mer gammal skit.
Grattis!
Blev med 1680 från 1979 idag
Tusen tack!Slapp skön bild. Grattis till klockan.
Hur tycker du den står sig mot 126610ln?116610ln - 2018, Svensksåld Det blir aldrig fel med en sådan, har haft 116613lb samt ln. Hulk etc, helt underbara. Men man kommer alltid tillbaka till att 116610ln är den ultimata allround klockan!
Stort grattis! Otroligt snygg.Blev med 1680 från 1979 idag
Tack så mycket!Stort grattis! Otroligt snygg.
Old but gold!old shit…
16800 eller 14060 vill jag tro är billigare.Vilken SS referens är den billigaste, 16610?
Den är så WOW i5513 med randig tavla Reflexer från taket på balkongen, vilken dag det har varit
Tack @jappdapi, maxi-dial som din fast en mk3 lollipop tavla. Från 1981 och med tanke på gårdagens Clubhouse diskussion så tycker jag definitivt att den är är vintage Eller vad säger Mr KS Clubhouse (aka @Berns)? För de av er i tråden som inte hänger där så rekommenderar jag er att göra det, se här: https://klocksnack.se/threads/clubhouse.147466/page-10#post-3845598Den är så WOW i